Lokalne
Ogólne
Globalne
Sezonowe
Informacyjne
Merytoryczne
Poradnikowe
Long tailowe
Brandowe
Sprzedażowe
Produktowe
Usługowe
W Goglerze pozycjonowanie stron internetowych jest szczegółowo zaplanowanym procesem ukierunkowanym na to, by poprawić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania organicznego poprzez optymalizację wszystkich jej elementów. Brzmi skomplikowanie? Dla nas nie jest. Doskonale wiemy, że na to, jak storna widoczna jest w sieci, wpływają takie czynniki, jak: poprawność jej kodu, struktura, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, treści (czyli content). Stworzyliśmy w Białymstoku zespół specjalistów, który wykorzystuje nie tylko szeroką wiedzę i doświadczenie, ale też najnowsze narzędzia o zweryfikowanej przez nas skuteczności.
O pozycjonowaniu stron internetowych myślimy jak o tworzeniu pewnej (wirtualnej) drogi. Punktem wyjścia jest więc stworzenie indywidualnej strategii działania – powstaje ona na podstawie rzetelnie przeprowadzonego audytu SEO. W odniesieniu do jego wyników ustalamy kolejność i zakres działań – na tym etapie ściśle współpracujemy z Klientem, biorąc pod uwagę budżet, który ma on do dyspozycji. Wyjaśnijmy od razu, że pozycjonowanie i SEO to pojęcia używane niekiedy zamiennie, ale mające różne zakresy. By przedstawić je obrazowo, można powiedzieć, że SEO (ang. Search Engine Optimization, czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych) jest startem na drodze, na której czekają nas kolejne etapy: analiza konkurencji i merytoryczny dobór słów kluczowych.
Jakich efektów możesz się spodziewać? Przede wszystkim – mierzalnych. Pozycjonowanie to nie iluzja, to wymierne działania w sferze marketingu internetowego. Przekładają się one na zwiększenie rozpoznawalności marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku zależnie od profilu firmy – a to zwiększa szanse na poprawę częstotliwości odwiedzin na stronie. Wysokiej pozycji w Google nie da się osiągnąć z dnia na dzień. Choć proces ten jest czasochłonny, jest przede wszystkim rozsądną inwestycją, gdy zajmują się nim profesjonaliści.
Pozycjonowanie lokalne to szereg działań w obszarze zwiększania widoczności stron internetowych w wyszukiwarce, dedykowany firmom, które działają na określonym obszarze albo w danym mieście – jak Białystok czy inne miejscowości lub województwa. Strategia pozycjonowania lokalnego polega na dotarciu do tych użytkowników, którzy są najbliżej i ze względu na to stają się potencjalnymi klientami. Analiza aktualnych zachowań konsumentów pokazuje, że produktów i usług szukają oni głównie online, wpisując frazę i właśnie miasto lub dzielnicę.
Punktem wyjścia jest więc właściwe określenie potrzeb biznesowych – czy chodzi jedynie o uwidocznienie witryny, cz też o wzrost sprzedaży poprzez zwiększenie zasięgów, co przełoży się na dotarcie do większej liczby zainteresowanych ofertą, a w efekcie na wzrost konwersji. Oczywiście oba te cele możemy połączyć – zakres działań ustalamy w ścisłej współpracy z Klientem. Jak to wygląda?
Po wykonaniu audytu polegającego na analizie konstrukcji i zawartości witryny, specjaliści z działu SEO proponują dobór słów kluczowych, czyli tych, na które storna będzie pozycjonowana, dbają też o pozyskanie wartościowych linków, które będą prowadzić do witryny. Niezależnie od tego, czy strategię sprzedażową (cel: zwiększenie ruchu na stronie) lub wizerunkową (cel: budowanie pozytywnego wizerunku firmy i jej rozpoznawalności) realizujemy jednocześnie, czy w ramach odrębnych prac, dbamy o to, by była ona możliwie najbardziej zindywidualizowana. Strategia musi być zakotwiczona w wymaganiach i specyfice lokalnego rynku. Dopełnieniem w przypadku mniejszych przedsiębiorstw są również wizytówki Google Moja Firma.
Zwykło się uważać, że z pozycjonowania korzystają duże firmy – nic bardziej mylnego. Nasz zespół efektywnie promuje w sieci także firmy lokalne. Robimy to z powodzeniem od ponad 10 lat, służąc wiedzą i doświadczeniem.
Słowa kluczowe są naprawdę „kluczowe”. Dlatego przykładamy uwagę do tego, by wybrać je precyzyjnie, aby faktycznie pełniły swoją funkcję w pozycjonowaniu strony internetowej. Po pierwsze, muszą oddawać charakter firmy, zakreślać profil ofertowy i usługowy. Po drugie natomiast, powinny odpowiadać wymaganiom, które mają dzisiejsi konsumenci. Zrównoważenie tych aspektów poprzez porównanie tego, co pokazują narzędzia analityczne z perspektywą internautów, sprawia, że frazy są faktycznie dopasowane do rodzaju strony i oferty.
Specjaliści SEO wpierają Klientów w procesie decyzyjnym, analizując konkurencyjność poszczególnych fraz i sprawdzając, w które z nich warto zainwestować. Frazy wybierane są z uwzględnieniem zakresu działalności biznesowej – dziedziny i tematyki – jak też częstości ich wyszukiwania przez użytkowników oraz wspomnianej wyżej konkurencyjności – globalnie i w mniejszej sakli, jeśli mamy do czynienia z pozycjonowaniem lokalnym.
To na podstawie słów kluczowych powstaje unikatowy content, czyli treści prezentujące markę, usługi czy asortyment. Frazy są rozmieszczane w najważniejszych punktach struktury testu na stronie – nagłówkach, śródtytułach, opisach tak, by cały tekst wyglądał naturalnie, był przyjemny w odbiorze. Ważny jest tu umiar i wyczucie, dlatego praca naszych copywriterów z przypomina słowną ekwilibrystykę. To, w jak zaawansowanym stopniu opanowali oni swoją sztukę widać, kiedy do pozycjonowania wykorzystujemy „długi ogon” (ang. long tail), czyli frazy utworzone z wielu słów. Odpowiadają one najczęściej specyficznym cechom produktów/usług poszukiwanych przez klientów. Są więc precyzyjne, a przez to mniej konkurencyjne, co z kolei sprawia, że łatwiej dzięki nim wypozycjonować witrynę. Takie frazy będą generowały co prawda mniejszy ruch na stronie, ale ci, którzy na nią trafią, są bardziej skłonni od razu dokonać zakupu, ponieważ znaleźli dokładnie to, czego szukali. Co to oznacza w praktyce? Większą konwersję, a co za tym idzie – szansę na poprawę wyników finansowych niezależnie od branży.
Słowa kluczowe są naprawdę „kluczowe”. Dlatego przykładamy uwagę do tego, by wybrać je precyzyjnie, aby faktycznie pełniły swoją funkcję w pozycjonowaniu strony internetowej. Po pierwsze, muszą oddawać charakter firmy, zakreślać profil ofertowy i usługowy. Po drugie natomiast, powinny odpowiadać wymaganiom, które mają dzisiejsi konsumenci. Zrównoważenie tych aspektów poprzez porównanie tego, co pokazują narzędzia analityczne z perspektywą internautów, sprawia, że frazy są faktycznie dopasowane do rodzaju strony i oferty.
Specjaliści SEO wpierają Klientów w procesie decyzyjnym, analizując konkurencyjność poszczególnych fraz i sprawdzając, w które z nich warto zainwestować. Frazy wybierane są z uwzględnieniem zakresu działalności biznesowej – dziedziny i tematyki – jak też częstości ich wyszukiwania przez użytkowników oraz wspomnianej wyżej konkurencyjności – globalnie i w mniejszej sakli, jeśli mamy do czynienia z pozycjonowaniem lokalnym.
To na podstawie słów kluczowych powstaje unikatowy content, czyli treści prezentujące markę, usługi czy asortyment. Frazy są rozmieszczane w najważniejszych punktach struktury testu na stronie – nagłówkach, śródtytułach, opisach tak, by cały tekst wyglądał naturalnie, był przyjemny w odbiorze. Ważny jest tu umiar i wyczucie, dlatego praca naszych copywriterów z przypomina słowną ekwilibrystykę. To, w jak zaawansowanym stopniu opanowali oni swoją sztukę widać, kiedy do pozycjonowania wykorzystujemy „długi ogon” (ang. long tail), czyli frazy utworzone z wielu słów. Odpowiadają one najczęściej specyficznym cechom produktów/usług poszukiwanych przez klientów. Są więc precyzyjne, a przez to mniej konkurencyjne, co z kolei sprawia, że łatwiej dzięki nim wypozycjonować witrynę. Takie frazy będą generowały co prawda mniejszy ruch na stronie, ale ci, którzy na nią trafią, są bardziej skłonni od razu dokonać zakupu, ponieważ znaleźli dokładnie to, czego szukali. Co to oznacza w praktyce? Większą konwersję, a co za tym idzie – szansę na poprawę wyników finansowych niezależnie od branży.
Analiza konkurencji to etap poprzedzający rozpoczęcie działań z zakresu pozycjonowania strony internetowej w wymiarze lokalnym, ale też szerszym – ogólnopolskim. Mając świadomość tego, jak w przestrzeni Internetu działają inne firmy z tej samej branży, można zaplanować swoje poczynania tak, by uniknąć błędów. W Goglerze określamy to jako rozpoznanie dobrych i złych praktyk w dziedzinie, którą reprezentuje nasz Klient. Jest to dla nas punkt wyjścia do opracowania indywidualnej strategii optymalizacji SEO – takiej, która daje przewagę w pozycjonowaniu.
Kiedy rozpoczynamy analizę konkurencji, tworzymy listę potencjalnych konkurentów Klienta, a więc firm działających w danej branży, oferujących podobny zakres usług czy asortyment produktów. Zwracamy tu uwagę na lokalizację i zasięg działalności – inaczej bowiem będziemy działać w skali kraju, a inaczej w konkretnym miejscu: lokalnie, regionalnie. Kolejnym etapem jest weryfikacja słów kluczowych wykorzystywanych w pozycjonowaniu przez inne witryny oraz osiąganych przez nie miejsc w wyszukiwarce. To daje nam możliwość dokładnego poznania aktualnej sytuacji, również po to, aby określić, które frazy są u konkurencji nieobecne. Następnie sprawdzamy, czy konkurencyjne witryny zostały zoptymalizowane i z jakim skutkiem – przyglądamy się więc konstrukcji strony, a także jakości zamieszczonych na niej treści. Google coraz więcej uwagi zwraca też na jakość korzystania z witryn, czyli na doświadczenie użytkownika, w skrócie UX (ang. user experience), na które wpływają takie czynniki jak: intuicyjność w obsłudze, przejrzysty układ, nienachalna estetyka – one też sprawiają, że konsument chętniej zostaje na stronie i dokonuje zakupu.
Tę inicjalną część procesu pozycjonowania – nad którą pracujemy z indywidualnie dobranymi narzędziami analityki internetowej – uznajemy za wytyczne pokazujące nam, jakie mocne strony ma nasz Klient i jak możemy je przedstawić w korzystny sposób. Dopełnieniem jest wiedza Gogler i kreatywność, mamy wiele sposobów na to, aby promować markę w sieci, a tym samym dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane zakupem poszczególnych produktów czy skorzystaniem z usług firmy, którą promujemy.
WordPress powstał jako platforma blogowa, lecz obecnie jest jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią (ang. Content Management System – CMS) na stornach internetowych różnego typu – między innymi na stornach biznesowych, a dzięki specjalnym wtyczkom także w sklepach internetowych. Wyobraźmy sobie, jak genialne jest to narzędzie, skoro wspomaga się nim 43% uczestników życia w sieci, ponad 100 milionów internautów – są wśród nich też nasi Klienci.
Dlaczego lubimy pracować z WordPressem? Przede wszystkim ze względu na to, jak wiele ma funkcjonalności: od zindywidualizowanych projektów, przez możliwość tworzenia responsywnych stron mobilnych, po wysoką wydajność i bezpieczeństwo. W zależności od potrzeb biznesowych Klienta możemy dodać funkcję newslettera, statystyk, galerii – do wyboru mamy aż 55 000 wtyczek. Jedną z nich jest WooCommerce, dzięki której tworzymy intuicyjne w obsłudze, przyjazne dla użytkowników moduły służące do zakupów online. Z tego punktu widzenia istotne jest to, że CMS zapewnia nie tylko możliwość modyfikowania parametrów czytelności witryny, ale także pozwala na szybką jej ocenę w tej sferze, a co za rym idzie – daje możliwość dynamicznego wprowadzania zmian zgodnie z aktualnymi algorytmami i tendencjami branżowymi.
Przede wszystkim jednak tym, za co specjaliści najbardziej cenią WordPress, jest wyjątkowo szeroki wachlarz możliwości, które system ten daje w zakresie pozycjonowania i optymalizacji witryny pod kątem SEO. Z uwzględnieniem słów kluczowych, opcją wprowadzania tytułów i metaopisów, przyjaznych adresów URL czy wielu innych kwestii poszczególne działania przebiegają sprawnie i zgodnie z zasadami optymalizacji witryn. Nasze doświadczenie w pracy z firmami o profilu lokalnym i krajowym pokazuje, że dzięki płynności w posługiwaniu się tą platformą możemy optymalnie zaplanować i wdrożyć działania pozycjonerskie w obrębie wszystkich elementów strony internetowej tak, by była ona – dosłownie – dobrze widziana przez Google.
Link building jest częścią procesu pozycjonowania witryny internetowej poprzez pozyskiwanie hiperłączy (czyli linków) prowadzących z innych stron do strony Klienta. W ten sposób tworzy się sieć powiązań, swego rodzaju odnośników, odsyłaczy między stronami. Dzięki nim użytkownik może nawigować między interesującymi go treściami, a wyszukiwarka – indeksować sieć. Zanim w 2013 roku pojawił się w Google algorytm Pingwin, liczyła się przede wszystkim ilość linków. Teraz liczy się ich jakość – weryfikuje ją parametr określany przez niektóre narzędzia analityczne jako DR (Domain Rating).
Jako źródła wartościowych linków na potrzeby pozycjonowania ogólnokrajowego, jak i lokalnego można wskazać kilka rozwiązań. Są to głównie katalogi biznesowe i firmowe (pozwalają na prezentację danych teleadresowych), blogi firmowe (dają szansę prezentacji oferty i odsyłania do niej, a także udostępniania treści poradnikowych), fora internetowe ( przestrzeń w sieci, gdzie można dzielić się opiniami, co tworzy pozytywny wizerunek). Na uwagę zasługują też media społecznościowe, które pozwalają tworzyć zaangażowaną społeczność i generują ruch, warto zwrócić uwagę także na portale branżowe z artykułami sponsorowanymi – na ich bazie budowana jest ekspercka pozycja marki. Ważne jest, aby treści te znajdowały się w miejscach, do których trafią faktycznie zainteresowani użytkownicy. Co więcej, by były one interesujące, muszą być wartościowe – dlatego tak duży nacisk specjaliści SEO kładą na jakość contentu i współpracę z doświadczonymi copywriterami.
W codziennej praktyce link building opieramy na taktyce etycznego tworzenia i prowadzenia stron (taka taktyka nosi angielską nazwę white-hat SEO), ponieważ również nasze doświadczenia pokazują, że jest ona najefektywniejsza, choć rozciągnięta w czasie. Mamy jednak pewność, że tworzymy skierowane do wyselekcjonowanych grup docelowych treści, do których inne strony odsyłają swoich użytkowników. Generują one wyświetlenia, współtworzą zaufanie, wzbudzają zainteresowanie osoby czytającej, co jest podstawą komunikacji online, a to przekłada się na konwersje – stąd już prosta droga do pozyskania nowych odbiorców, prawda?
Optymalizacja SEO (ang. Search Engine Optimization) obejmuje szereg działań w kwestii pozycjonowania ukierunkowanych na dostosowanie witryny do aktualnych wymogów algorytmów wyszukiwarki Google. Algorytmy przyznają określone miejsce w wynikach wyszukiwania, po to, by zwiększyć ruch organiczny na stronie.
Zanim rozpoczniemy optymalizację SEO, nasz specjalista przeprowadza audyt i analizę konkurencji, tworząc punkty odniesienia dla kolejnych kroków. Pierwszym z nich są działania na stronie (on-site), czyli: optymalizacja kodu strony www, adresów URL, opisów elementów graficznych, znajdujących się na stronie treści. Nasi pozycjonerzy dużą uwagę przykładają do struktury contentu – rozmieszczenia i zagęszczenia słów kluczowych, które pokazują, czego szukają konsumenci i co na stronie znajdują, jak też do występowania nagłówków, objętości i kompozycji tekstu, a także jego wizualnej atrakcyjności. Copywriterzy natomiast dbają o jakość merytoryczną i językową, unikalność i oryginalność treści. Z kolei działania poza stroną (off-site) obejmują wartościowy, „naturalny” link building, a więc pozyskanie takich linków, które pokażą wyszukiwarce, że właśnie na tej stronie znajduje się treść, którą warto polecać innym. Te dwa komponenty weryfikujemy także pod kątem user experience (UX), czyli pozytywnego doświadczenia użytkownika w kontakcie ze stroną, a także czasu, który użytkownik spędza w poszczególnych zakładkach.
Strategia SEO tworzona na potrzeby Klientów dostosowana jest do typu pozycjonowania (ogólnopolskiego lub lokalnego), potrzeb biznesowych, osobistych preferencji danego producenta czy usługodawcy. Poza wytycznymi dotyczącymi budżetu, obejmuje ona: 1) kwestie techniczne; 2) pozycjonowanie w obrębie witryny; 3) pozycjonowanie poza witryną. Finalnie powstaje storna, która jest przyjazna i dla wyszukiwarki, i dla użytkownika Nad tym efektem pracuje w naszej siedzibie grono specjalistów, wykorzystujących wiarygodne, miarodajne narzędzia analityki internetowej, rekomendowane przez Google.
Optymalizacja SEO (ang. Search Engine Optimization) obejmuje szereg działań w kwestii pozycjonowania ukierunkowanych na dostosowanie witryny do aktualnych wymogów algorytmów wyszukiwarki Google. Algorytmy przyznają określone miejsce w wynikach wyszukiwania, po to, by zwiększyć ruch organiczny na stronie.
Zanim rozpoczniemy optymalizację SEO, nasz specjalista przeprowadza audyt i analizę konkurencji, tworząc punkty odniesienia dla kolejnych kroków. Pierwszym z nich są działania na stronie (on-site), czyli: optymalizacja kodu strony www, adresów URL, opisów elementów graficznych, znajdujących się na stronie treści. Nasi pozycjonerzy dużą uwagę przykładają do struktury contentu – rozmieszczenia i zagęszczenia słów kluczowych, które pokazują, czego szukają konsumenci i co na stronie znajdują, jak też do występowania nagłówków, objętości i kompozycji tekstu, a także jego wizualnej atrakcyjności. Copywriterzy natomiast dbają o jakość merytoryczną i językową, unikalność i oryginalność treści. Z kolei działania poza stroną (off-site) obejmują wartościowy, „naturalny” link building, a więc pozyskanie takich linków, które pokażą wyszukiwarce, że właśnie na tej stronie znajduje się treść, którą warto polecać innym. Te dwa komponenty weryfikujemy także pod kątem user experience (UX), czyli pozytywnego doświadczenia użytkownika w kontakcie ze stroną, a także czasu, który użytkownik spędza w poszczególnych zakładkach.
Strategia SEO tworzona na potrzeby Klientów dostosowana jest do typu pozycjonowania (ogólnopolskiego lub lokalnego), potrzeb biznesowych, osobistych preferencji danego producenta czy usługodawcy. Poza wytycznymi dotyczącymi budżetu, obejmuje ona: 1) kwestie techniczne; 2) pozycjonowanie w obrębie witryny; 3) pozycjonowanie poza witryną. Finalnie powstaje storna, która jest przyjazna i dla wyszukiwarki, i dla użytkownika Nad tym efektem pracuje w naszej siedzibie grono specjalistów, wykorzystujących wiarygodne, miarodajne narzędzia analityki internetowej, rekomendowane przez Google.
Google Analytics (GA) jest narzędziem opracowanym przez Google po to, by pozyskiwać i prezentować liczne dane na temat użytkowników weryfikowanych stron internetowych, odnotowanego na nich ruchu, a następnie wykorzystywać je w procesie pozycjonowania i optymalizacji SEO oraz w szeregu innych działań marketingowych. Z dostępnych online statystyk wynika, że z tego narzędzia korzysta ponad połowa stron internetowych poddawanych analizie – to czyni z niego najpopularniejsze na świecie narzędzie tego typu. Nie inaczej jest w naszych codziennych działaniach.
Google Analytics pozwala kompleksowo scharakteryzować internautów, który odwiedzili daną stronę. Ten ogrom informacji – a zapewniamy, że doświadczony specjalista wyczyta z raportów dużo, dużo więcej – jest dla pozycjonerów jak kompas: pokazuje, gdzie kierować uwagę, by dostrzec punkty krytyczne i docelowe, kluczowe dla przebiegu procesu pozycjonowania. Z analiz dowiemy się wiele na temat nowych użytkowników. Dotyczy to między innymi czasu, który spędzili na stronie, średniego czasu sesji, liczby osłon i współczynnika odrzuceń; poznamy dane geograficzne (nie tylko kraj, ale też miejscowość) oraz demograficzne odbiorców (płeć, wiek), ich zainteresowania, wzorce zachowań zakupowych. Nie umkną nam też dane techniczne (system, przeglądarka, a przypadku urządzeń mobilnych – rozdzielczość ekranów). Raport będzie też zawierał informacje o źródłach ruchu na stronie, co jest nieocenione przy weryfikacji działań marketingowych. Co więcej, okaże się, jak wygląda ścieżka przed dokonaniem konwersji, które podstrony są w tym względzie najmniej efektywne, które są odwiedzane jako pierwsze, które przyciski „Call to action” mają najwyższą skuteczność, a także – czego dokładnie konsumenci szukają na stronie.
Kiedy przygotowujemy audyt SEO, sięgamy po sprawdzone narzędzia, jak Google Analytic oraz Google Search Console. To na podstawie uzyskanych w ten sposób uzupełniających się danych opracowujemy indywidualne strategie działań pozycjonerskich o profilu lokalnym i ogólnopolskim. Nasi Klienci mają pełen wgląd w raporty i zawsze doceniają ich szczegółowość.
Google Moja Firma to rodzaj wirtualnej wizytówki, która zawiera najważniejsze informacje o prowadzonej działalności, a więc: nazwę firmy, adres, telefon kontaktowy, godziny otwarcia, adres strony internetowej, a także charakterystykę oferty produktów czy usług. Odpowiednie przygotowanie danych wizytówkowych jest częścią strategii pozycjonowania lokalnego. Co więcej – wpływa na budowanie zaufania wśród klientów.
By wizytówka Google Moja Firma była faktycznie funkcjonalna, powinna być właściwe zoptymalizowana. Co to oznacza? Po pierwsze: dobrze jest wykorzystać cały jej potencjał, a więc podać nie tylko dane teleadresowe, ale zaprezentować logo firmy i poszczególne kategorie usług czy produktów oraz wskazać ich kategorię branżową. W tym momencie nasi specjaliści wprowadzają do prezentowanych treści słowa kluczowe o odpowiednim zagęszczeniu.
Nieodłączną częścią wizytówki jest również mapa z Google Maps. Użytkownicy chętnie sprawdzają dokładną lokalizacje, jeżeli zamierzają dotrzeć w dane miejsce, aby dokonać zakupu, skorzystać z usług, zapoznać się z ofertą w siedzibie firmy. Dzięki mapom klienci łatwiej znajdują to, czego szukają. A kiedy wpisują w wyszukiwarce interesującą ich frazę i widzą, że Twoja firma jest w pobliżu, chętniej skorzystają właśnie z tej oferty. Z punktu widzenia pozycjonowania jest to ważne o tyle, że ruch na witrynie możemy pozyskiwać nie tylko z wyników organicznych, ale też z panelu, który zawiera widok mapy.
Procedury weryfikacyjne mogą być bardziej lub mniej czasochłonne. Jeżeli w trakcie zakładania wizytówki jedyną opcją do wyboru będzie otrzymanie kartki pocztowej od Google z kodem aktywującym, należy poczekać na tę kartkę. Jeżeli do wyboru będzie również aktywowanie wizytówki poprzez wygenerowanie kodu, który właściciel firmy otrzyma jako SMS na telefon komórkowy, albo w ramach połączenia jako komunikat na telefon stacjonarny, ewentualnie drogą mailową, całość zajmie zaledwie kilka minut, aby aktywować wizytówkę.
Inna procedura dotyczy natomiast istniejących już wizytówek, które Klienci oddają pod naszą opiekę. W takiej sytuacji wystarczy nadać uprawnienia właściciela lub managera na nasz wskazany adres mailowy. Dzięki takim uprawnieniom możemy zoptymalizować wizytówkę, zaktualizować i uzupełnić zawarte w niej informacje, a następnie regularnie dodawać wpisy ofertowe oraz opisy produktów. To udogodnienie, w które warto zainwestować.