AdWords

Dobrze stargetowana - to określenie wielokrotnie pada, gdy mowa o AdWords. Kampanie reklamowe Google pozwalają stworzyć reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego oraz reklamy graficzne w sieci reklamowej Google, do której należy większość znanych nam serwisów i blogów. W kampanii ustawisz m.in. wiek, płeć, miejsce zamieszkania odbiorcy. Właśnie dlatego o kampanii AdWords mówimy, że jest dobrze stargetowana. Bez problemu określisz tutaj także dokładny koszt kampanii, płacąc wyłącznie za kliknięcie w banner reklamowy (za efekt). 

Pięć rzeczy, za które polubisz AdWords:

  • reklama wyświetla się tylko tej osobie, która szuka Twojego produktu
  • płacisz w modelu CPC czyli za kliknięcie w banner reklamowy
  • stale obserwujesz efekty kampanii w czytelnym panelu administracyjnym
  • niski koszt reklam bannerowych
  • kampanie remarketingowe czyli podążające za osobą, która była na Twojej stronie www

Cennik

zapłać za performance marketing czyli reklamę efektywnościową

Projekt bannerów reklamowych (6 sztuk) od 500 zł (netto)

 

Kampania AdWords

 

490 zł do budżetu (netto)
Wizytówka Google Maps 49 zł (netto)
Konto w Google Analytics 49 zł (netto)

Nie ma złych pytań

Bezpłatna konsultacja z szefem Działu Informatycznego.

 

Skontaktuj się

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2016