AdWords dla firm - Białystok, a może Berlin

Kampanie AdWords pozwalają stworzyć reklamy tekstowe, wyświetlane w wyszukiwarce po wpisaniu ważnego dla Ciebie słowa kluczowego i reklamy graficzne w sieci reklamowej Google, do której należy większość znanych serwisów i blogów.

W kampanii ustawisz szereg czynników. Właśnie dlatego o AdWords mówimy, że jest dobrze stargetowana. Bez problemu określisz profil odbiorcy i koszt kampanii, płacąc wyłącznie za kliknięcie w banner (za efekt), oraz określisz zasięg (Białystok, Polska, świat).

Pięć rzeczy, za które polubisz AdWords:

  • reklama wyświetla się tylko tej osobie, która szuka Twojego produktu
  • płacisz w modelu CPC czyli za kliknięcie w banner reklamowy
  • stale obserwujesz efekty kampanii w czytelnym panelu administracyjnym
  • niski koszt reklam bannerowych
  • kampanie remarketingowe czyli podążające za osobą, która była na Twojej stronie www

Cennik

zapłać za performance marketing czyli reklamę efektywnościową

 

Kampania AdWords

 

  Zapytaj
Wizytówka Google Maps 49 zł (netto)
Konto w Google Analytics 49 zł (netto)
Remarketing Zapytaj

Nie ma złych pytań

Bezpłatna konsultacja z szefem Działu Informatycznego.

 

Skontaktuj się

Kampanie AdWords - dlaczego reklamy w Google to dobre rozwiązanie zarówno dla dużych i niewielkich firm w Białymstoku

Skuteczna reklama w Google

Reklamy Google to najpopularniejsza forma promocji usług firmy w Internecie, choć z wielu powodów może okazać się w praktyce nieefektywna.

Dlaczego internetowy marketing, którego synonimem lub tłumaczeniem są słowa reklama efektywnościowa, może nie wpisywać się w tę definicję? Zacznijmy od podstaw. Reklama w wyszukiwarce uznawana jest za skuteczną, ponieważ:

  • klient widzi ją dopiero, gdy sam o nią zapyta - wyświetla się tylko, gdy wpiszemy do paska wyszukiwarki odpowiednie słowo tzw. słowo kluczowe,
  • rozliczana jest w modelu CPC czyli cost per click, płacimy tylko za kliknięcie w naszą reklamę, wyświetlającą się po wpisaniu odpowiedniej frazy w wyszukiwarce,
  • Google Reklama ma analityczną formę, bo jej efekty można badać przy pomocy dedykowanych narzędzi np. Google Analytics,
  • reklama w wyszukiwarce skupia się i prowadzi bezpośrednio do konwersji czyli sprzedaży lub kontaktu ze sprzedawcą.

Reklama AdWords - co to jest?

Reklama AdWords - co to jest? - zbyt wiele agencji SEM zapomina rozpocząć spotkanie od odpowiedzi na to podstawowe pytanie, które ułatwia klientowi zrozumienie zasadności wydawania budżetu w AdWords. Kampanie internetowe w Google zwykle mają formę linków sponsorowanych, prezentowanych u góry strony wyszukiwania. Łatwo je rozpoznać, bo opatrzone są zielonym napisem Reklama. Ich pojawienie się nie jest przypadkowe.

Są odpowiedzią na słowa, wpisane przez nas do wyszukiwarki Google. Jeśli użyliśmy słów “księgowa Łódź” to efektem wyszukiwania będą biura rachunkowe w tym mieście. Jeśli wpisaliśmy “Gdzie wymienić opony?”, reklamy będą dotyczyły warsztatów samochodowych. Mówiąc krótko, będą zwykle konkretną odpowiedzią na nasze zapytanie.

Kampanie AdWords mogą przybrać również formę operującą obrazem. Wyróżniamy kampanie produktowe i reklamę w sieci reklamowej Google. Pierwsza to charakterystyczne obrazki prezentujące produkt, jego cenę i nazwę sklepu. Wyświetlane są u góry strony. Użyjcie słów “buty Nike”. Jestem przekonany, że ta fraza zagwarantuje nam wyświetlenie w pierwszej kolejności kampanii produktowej. Z kolei sieć reklamowa Google znajduje się na większości portali internetowych i blogów - niezależnie czy są zlokalizowane w Białymstoku czy Nowym Jorku. Kampanie internetowe zyskają tym razem wygląd tzw. bannerów czyli graficzną. Przypominają typowe reklamy, wyświetlane przez duże serwisy internetowe takie jak Onet czy Wirtualna Polska. Po kliknięciu w banner, przejdziemy do strony reklamodawcy, a on zapłaci konkretną stawkę za każde takie wejście na stronę www. Skąd będzie wiedział ile to kosztuje? Google udostępnia agencjom AdWords narzędzia, dzięki którym prognozują potencjalny budżet reklamy AdWords. Specjaliści białostockiego Goglera używają w tym celu KeyWord Plannera. Dzięki niemu wiemy również dokładnie ile osób co miesiąc wyszukuje dane frazy i przy pomocy jakich słów kluczowych poszukują usług i produktów w Internecie.

Kampanie linków sponsorowanych to również AdWords

Linki sponsorowane w Google, linki AdWords, reklama w Google czy po prostu AdWords to najczęściej funkcjonujące określenia reklamy w wyszukiwarce Google. Dlaczego określenie kampanie linków sponsorowanych jest w tym wypadku adekwatne? Google - gdyby maksymalnie uprościć jego funkcjonalność - jest wyszukiwarką linków, prowadzących do stron różnego rodzaju usług i informacji.

Co oczywiste, każdej firmie zależy na tym, aby jej strona pozycjonowała się użytkownikom w pierwszej kolejności. Tym samym ułatwiamy potencjalnym odbiorcom dostęp do naszej oferty. Po wpisaniu niemal dowolnej frazy, Google wyświetli nam w pierwszej kolejności linki sponsorowane. AdWords zapewnia tym samym naszej ofercie widoczność. Ta przekłada się na liczbę odwiedzin na stronie, a w efekcie przychody firm lub popularność portali internetowych.

Certyfikat AdWords dla białostockiego Goglera

AdWords tylko teoretycznie jest prostym i intuicyjnym systemem, przy pomocy którego kampanię reklamową może ustawić każdy. Nie przypadkiem reklamą w wyszukiwarce zarządzają zwykle wyspecjalizowane agencje AdWords. Tylko poprawne ustawienie kampanii prowadzi do założonych efektów. W innym przypadku niedoświadczeni użytkownicy wydają zwykle budżet i zniechęcają się do reklamy w Internecie. W praktyce AdWords to bardzo rozbudowane narzędzie analityczne, wymagające dużego doświadczenia i wiedzy. I właśnie na podstawie tych dwóch cech warto wybierać agencję sem - doświadczenie gwarantuje portfolio, a wiedzę certyfikat AdWords wystawiany przez Google. W Białymstoku taki dokument posiada m.in. pracownik Goglera.

Marcin Brzeziński, www.gogler.pl

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017