

Influencer to nadal abstrakcyjne pojęcie w marketingu małych i średnich firm. Tymczasem angażowanie youtuberów i blogerów jako wsparcie sprzedaży produktów naszych Klientów to już właściwie codzienność. Nasze dotychczasowe doświadczenia są bardzo pozytywne. Jeśli macie pytania, zadajcie je w komentarzach. Chętnie opowiemy o naszej współpracy z influencerami.
- Ponad 130 tysięcy odsłon filmu o biurku Ergodesk, które podbiło serca dzieci i ich rodziców.
- Tak, to PewDiePew. Najpopularniejszy youtuber świata współpracuje z polską firmą AIMCONTROLLERS.
- Współpraca jednego z najbardziej opiniotwórczych blogportali wnętrzarskich w Polsce z producentem tradycyjnej podłogi drewnianej Parkiet Hajnówka. Produkty polskiego producenta znajdziecie w Filharmonii w Helsinkach czy Operze w Oslo.
Nie ukrywam, że nie zawsze wierzyłem w zasadność współpracy z influencerami. Jednak muszę przyznać, że nasze dotychczasowe kooperacje miały przełożenie na sprzedaż. Jeśli macie pytania w tej kwestii wyślijcie je do mojego kolegi z agencji g.grzybek@gogler.pl