Cechy firmy informatycznej niezbędne do skutecznego pozycjonowania strony internetowej

Dodano: 11 grudzień 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Firma internetowa

Wysoka lokata w wyszukiwarce Google to jedno z głównych założeń współczesnych strategii marketingowych. Obecność w Top 10 jest celem, który można osiągnąć za sprawą długofalowych działań oraz sukcesywnego umacniania wartości danej witryny. Jeżeli zatem szukasz firmy informatycznej do pozycjonowania Twojej strony, wybierz tę, której dotychczasowe sukcesy przemawiają za nawiązaniem współpracy. Duża liczba usługodawców to atut rynku, pozwalający dobrać opcję najkorzystniejszą dla promowania danej działalności.

[ Więcej ]

SEO (g)lokalne, czyli jak łatwo dać się znaleźć w internecie

Dodano: 30 listopad 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Pozycjonowanie lokalne - Gogler Białystok

Co powinna posiadać każda firma? Środki finansowe, klientów, zamówienia, pracowników, biznesplan, kredyt operacyjny? Na potrzeby tego artykułu odpowiedź brzmi: siedzibę i dane teleadresowe, które będą widoczne w internecie dla wyszukiwarki Google.

[ Więcej ]

Pozycjonowanie stron - cennik, z którego wiele można się dowiedzieć

Dodano: 15 listopad 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
wycena-strony-internetowej

Szukając pozycjonera dla strony internetowej z pewnością zwrócisz uwagę na koszt usługi. Podana kwota może sprawić, że zechcesz nawiązać współpracę z daną osobą lub firmą lub postanowisz szukać innego usługodawcy. Jaką zatem rolę odgrywa w pozycjonowaniu stron cennik widoczny przy danej opcji oraz jak rozumieć brak konkretnych kwot?

[ Więcej ]

Wartościowe funkcje panelu CMS wpływające na pozycjonowanie w Internecie

Dodano: 04 wrzesień 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Panel administracyjny CMS Wordpress

System zarządzania treścią oraz poszczególnymi elementami graficznymi strony powinien stanowić znaczne ułatwienie podczas pozycjonowania strony w Internecie. Poszczególne udogodnienia związane z panelem CMS sprawiają, że proces optymalizacji oraz kolejnych działań pozycjonerskich przebiegają sprawniej i szybciej, a witryna jest bardziej wartościowa dla wyszukiwarki Google. Tym samym ma szansę wyświetlać się wyżej niż strony konkurencji na określone frazy.

[ Więcej ]

Strony internetowe od specjalistów czy z kreatora on-line

Dodano: 23 czerwiec 2016 | Kategoria: Strony www
Trudny wybór

Obecność platform ułatwiających samodzielne tworzenie stron internetowych z gotowych projektów sprawiła, że zmieniło się nastawienie użytkowników do tego zagadnienia. Teraz osoby całkowicie niedoświadczone w dziedzinie programowania oraz grafiki komputerowej mogą pokazać siebie lub swoją działalność w sieci pod własnym adresem www. Mimo takiej popularyzacji kreatorów, usługi solidnych firm informatycznych nadal są w ofensywie i nic nie zapowiada zmiany tej korzystnej dla nich tendencji.

[ Więcej ]

Wszystko czego potrzebujesz do skutecznego pozycjonowania firmy

Dodano: 22 maj 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Zdalna praca

Kwestię aktywności promujących daną działalność można rozważać po wieloma względami. Prowadzenie spersonalizowanej kampanii pozwoli wykorzystać dokładnie takie narzędzia, które pomogą wzbudzić zainteresowanie przyszłych odbiorców. Skuteczne pozycjonowanie firmy wychodzi znacznie poza podstawowe działania ze względu na siłę konkurencji oraz potrzebę uzyskania lepszych miejsc w wynikach Google i zaistnienia w świadomości użytkowników.

[ Więcej ]

Mapy Google przydatne w pozycjonowaniu stron www

Dodano: 11 maj 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Google Maps

Obecność w Google Maps jest teraz równorzędna z obecnością w wynikach organicznych. Mapy  wyświetlają się zazwyczaj powyżej tych wyników, dlatego są skuteczną metodą dotarcia do odbiorców szukających poszczególnych usług przez Internet. Możesz jeszcze lepiej zaznaczyć swoją obecność w sieci, a pozycjonowanie Twojej strony www oprze się na właściwych metodach oraz narzędziach.

[ Więcej ]

Jakie znaczenie ma domena w pozycjonowaniu strony

Dodano: 22 marzec 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Wybór domeny internetowej

Adres www przypisany do danej witryny to istotny element w procesie pozycjonowania strony. Bez względu na to, czy masz stronę internetową od dawna, a tym samym również domenę, czy planujesz zakup nowego adresu internetowego, możesz wykorzystać potencjał tkwiący w tej kombinacji liter i znaków lub powierzyć określone działania sprawdzonej firmie pozycjonerskiej. Zadowalające efekty będą najlepszym wynagrodzeniem słusznie podjętej decyzji.

[ Więcej ]

Responsywne strony internetowe - wymóg i wygoda

Dodano: 10 marzec 2016 | Kategoria: Strony www
Wygląd strony responsywnej na różnych urządzeniach

Strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych szturmem zdobyły rynek i słusznie zyskały miano przyjaznych użytkownikowi. Responsywność strony to obecnie również wymóg dla skutecznego pozycjonowania. Widok osoby przeglądającej strony www na swoim smartphonie lub tablecie nie powinien już dziś nikogo dziwić.

[ Więcej ]

Wartościowe możliwości online w sklepach internetowych, czyli co poza kupowaniem

Dodano: 15 luty 2016 | Kategoria: Sklepy www
Sklep internetowy

Odpowiednio przygotowany i sprawnie funkcjonujący e-sklep to znacznie więcej niż gama produktów z możliwością zakupu online. Aby spełniał więcej wymogów potencjalnych użytkowników, należy zadbać również o inne wartościowe funkcje, które zatrzymają osoby odwiedzające oraz sprawią, że zakupy staną się przyjemniejsze. Myśląc zatem o sprawnym działaniu Twojego sklepu zwróć uwagę, czy jest wystarczająco udoskonalony.

[ Więcej ]

Reklama w Internecie dźwignią handlu

Dodano: 12 luty 2016 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
Reklama w Internecie

Odwiedzanie stron lub sklepów internetowych oraz korzystanie z wyszukiwarki Google wiąże się zazwyczaj z widokiem reklam, które w mniej lub bardziej oczywisty sposób zachęcają użytkowników do skorzystania z danej oferty. Dobór odpowiednich źródeł sprawi, że Twoi potencjalni Klienci online otrzymają akceptowalną przez nich porcję reklamy w Internecie, a Twoja strona lub sklep internetowy będą miały szansę na zwiększony współczynnik odwiedzin.

[ Więcej ]

Nowoczesne pozycjonowanie stron - jak to działa?

Dodano: 07 styczeń 2016 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Pozycjoner w firmie

Obecnie za pozycjonowaniem stron internetowych podąża szereg czynności specjalistów SEO oraz używanie specjalistycznych narzędzi internetowych. Wpływają one na osiągnięcie pożądanych lokat w czołówce wyszukiwarki Google. Współczesne metody wzbogacania strony o nowe treści oraz pozyskiwania wartościowych linków zmieniły się znacznie wobec tych znanych przed kilkoma laty. Dają znacznie większe pole działania doświadczonym pozycjonerom, którzy swoją wiedzę potrafią przekuć w pozytywne efekty.

[ Więcej ]

SEO zamiast handlowca

Dodano: 30 wrzesień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
seo zamiast hendlowca - coraz to lepsza opcja

Nie zajmuje miejsca w biurze, nie prosi o wolne, nie choruje i co miesiąc przynosi zyski. SEO czyli Search engine optimization. Pracownik, którego nie musisz nadzorować, za to on stale dba o wizerunek Twojej firmy i niezawodnie generuje przychody.

[ Więcej ]

Nowe oblicze fotografii wizerunkowej i reklamowej

Dodano: 29 wrzesień 2015 | Kategoria: Fotografia biznesu
fotografie wizerunkowe dla biznesu

Współczesny sprzęt fotograficzny, nieograniczone możliwości programów graficznych, a także zaangażowanie specjalistów od wizerunku sprawiają, że w telewizji oraz prasie zdjęcia są perfekcyjne, a sesje zdjęciowe przygotowane tak profesjonalnie, że zachęcają do skorzystania z usług danej osoby lub firmy. To samo dotyczy produktów, które jako fotografowane obiekty dumnie reprezentują daną markę.

[ Więcej ]

Pozycjonowanie stron www - zacznij od audytu SEO

Dodano: 28 wrzesień 2015 | Kategoria: Audyt strony
audyt seo jako najważniejszy punkt pozycjonowania
Audyt SEO dostarcza informacji na temat mocnych i słabych stron serwisu w oparciu o czynniki, które mają znaczenie dla pozycji w wyszukiwarce. Przeprowadzenie takiego audytu za pomocą profesjonalnych narzędzi pozwoli zdiagnozować problemy strony oraz jej atuty, aby łatwiej było przygotować się do konkretnych działań promocyjnych. Audyt warto przeprowadzić przed rozpoczęciem pozycjonowania, lub w trakcie działań promocyjnych widząc zmniejszenie liczby wejść na stronę poprzez wyszukiwarkę. Dobra diagnoza pozwoli podjąć właściwe kroki.
[ Więcej ]

Reklama efektywnościowa na Facebooku i social media

Dodano: 25 wrzesień 2015 | Kategoria: Media społecznościowe
reklama efektywnościowa na Facebooku to skuteczne narzędzie

Pojęcie reklamy efektywnościowej nie jest jeszcze rozpowszechnione, natomiast sama idea znana jest dobrze właścicielom firm. Ten model reklamy internetowej to nieustanne dążenie do zwiększenia skuteczności działań promocyjnych. Reklama efektywnościowa przedstawia sytuację, kiedy reklamodawca płaci za efekty, do osiągnięcia których zobowiązuje się osoba wykonująca usługę.  

[ Więcej ]

Tanie pozycjonowanie stron - dlaczego to nie może działać

Dodano: 20 wrzesień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
tanie pozycjonowanie stron nie może się udać

Szukając oszczędności dla własnej firmy zdecydowanie lepiej skupić się na innych dziedzinach, niż pozycjonowanie, ponieważ za tanim pozycjonowaniem idą najczęściej marne efekty, a cała „inwestycja” kończy się wyłącznie czekaniem na miejsce w pierwszej dziesiątce wyszukiwarki.

[ Więcej ]

Dlaczego reklama na Facebooku jest skuteczna? Poradnik dla początkujących.

Dodano: 19 wrzesień 2015 | Kategoria: Media społecznościowe
reklama na facebooku zawiera bardzo dużo ciekawych funkcji
Aktywność w mediach społecznościowych znacznie zwiększa szanse na skuteczne dotarcie do nowych odbiorców, a Facebook dla firm stał się miejscem budowania wizerunku. Dobrze przygotowana reklama na Facebooku wyświetli się u grupy docelowej, czyli osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.
[ Więcej ]

Kampania AdWords dla początkujących. Dlaczego to działa?

Dodano: 17 wrzesień 2015 | Kategoria: Reklama AdWords
Kampania AdWords idealna na rozkręcenie biznesu
Kampanie AdWords pozwalają przedstawić Twoją ofertę dokładnie tym klientom, którzy jej potrzebują. Przemyślana strategia marketingowa oparta na linkach sponsorowanych to forma reklamy chętnie wybierana przez właścicieli firm ze względu na możliwość precyzyjnego wyświetlania osobom, które szukają danych produktów lub usług.
[ Więcej ]

Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej? Doradzamy co wybrać.

Dodano: 15 wrzesień 2015 | Kategoria: Logo
Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej

Logotyp jako element identyfikacji wizualnej firmy to złożona z liter istotna część logo albo ostateczna wersja bez dodatkowych symboli czy obrazków. Taka typografia to znak rozpoznawczy wielu marek, między innymi Gillette oraz H&M, gdzie widzimy same litery, a brak elementów graficznych nie ujmuje niczego całości. Logotyp może stanowić także ważny element księgi identyfikacji wizualnej, której stworzenie to praca dla firmy z pasją.

[ Więcej ]

Fotografia wizerunkowa i reklamowa, czyli jak cię widzą, tak cię piszą

Dodano: 14 wrzesień 2015 | Kategoria: Fotografia biznesu
Fotografia wizerunkowa i reklamowa
Firma, która posiada stronę internetową lub inną reklamę w sieci i chciałaby pokazać swoich właścicieli, specjalistów oraz ogólnie pojętą kadrę powinna zainwestować w profesjonalną sesję wizerunkową. Zdjęcia zrobione przez zawodowego fotografa specjalnie na tę okazję będą wielkim krokiem naprzód w budowaniu wizerunku firmy. Jakość zdjęć, a także ich styl nie są tutaj dziełem przypadku, lecz efektem wieloletniego doświadczenia oraz ciekawości drugiego człowieka.
[ Więcej ]

Strategia firmy – najważniejszy dokument dla początkujących

Dodano: 11 wrzesień 2015 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
strategia marketingowa firmy to obowiązek każdej firmy

Dokument zawierający kilkadziesiąt lub nieco mniej stron, wskazujący kierunek działań marketingowych oraz odkrywający atuty i słabe strony firmy to inaczej strategia marketingowa. Opracowanie takiego dokumentu wymaga wniknięcia w strukturę firmy, w jej działanie, a także cele, jakie stoją przed osobami, które tu pracują.

[ Więcej ]

Jak dobrać frazy kluczowe do Twojej strony

Dodano: 10 wrzesień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
jak dobrać słowa kluczowe do Twojej strony

Zasadniczą i najważniejszą kwestią z punktu widzenia pozycjonowania i Twojego biznesu w sieci jest odpowiedni dobór słów kluczowych. To właśnie od decyzji podjętych na tym etapie w głównej mierze zależy Twój przyszły sukces.  Musisz bowiem pamiętać, że fraza fazie nie równa, niektóre słowa są ważne dla Twojej witryny a inne mogą jej wręcz zaszkodzić . Efektywność podejmowanych działań i przeznaczanych na to środków zależy zatem od wyboru najlepiej dopasowanych słów kluczowych. Ale jak je wybrać?

[ Więcej ]

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz.

Dodano: 10 wrzesień 2015 | Kategoria: Logo
koszty zaprojektowania logo firmy

Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy, jej mocne strony oraz świadomość własnej wartości w danej branży. Inwestycja w dobre logo to pieniądze, które będą pracować na wizerunek firmy.

[ Więcej ]

Płacę tylko za kliknięcie. Reklama AdWords odmieniła mój marketing.

Dodano: 08 wrzesień 2015 | Kategoria: Reklama AdWords
w tej reklamie płacisz tylko za kliknięcia - google adwords
Wielu naszych klientów wybrało reklamy AdWords jako samodzielną formę kampanii reklamowej lub jako wspomaganie pozycjonowania w wynikach organicznych. Teraz z dumą mogą powiedzieć, że reklama AdWords odmieniła ich marketing. Są przykładem na to, jak dobre efekty przynoszą linki sponsorowane oraz dobrze zaplanowana strategia działania obejmująca pozycjonowanie i promowanie strony.
[ Więcej ]

Projektowanie strony internetowej dla lokalnej firmy

Dodano: 07 wrzesień 2015 | Kategoria: Strony www
projektowanie stron internetowych dla lokalnych firm
Tworzenie stron internetowych dla lokalnych firm pozwala w efektywny sposób wykorzystać środki przeznaczone na ten cel przez właściciela firmy. Aby spełnić oczekiwania klientów ze swojego miasta, regionu, czy województwa, należy mieć odpowiednią stronę www.
[ Więcej ]

Jak skutecznie pozycjonować stronę www lokalnej firmy?

Dodano: 06 wrzesień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
skuteczne pozycjonowanie stron jest prostsze niż myślisz

Zanim niewielka lub średnia firma zechce dotrzeć poprzez wyszukiwarkę Google do osób z większych obszarów kraju, zazwyczaj rozpoczyna od pozyskania klientów lokalnych. To dobra strategia budowania własnej marki i sukcesywnego pozyskiwania nowych odbiorców. 

[ Więcej ]

Jak samodzielnie przeprowadzić audyt SEO?

Dodano: 05 wrzesień 2015 | Kategoria: Audyt strony
audyt strony internetowej to klucz w efektywnym pozycjonowaniu

Audyt SEO to dobra inwestycja we własny serwis internetowy. Dokładna analiza pozwoli wykryć nieprawidłowości, które mogą mieć negatywny wpływ na pozycjonowanie i funkcjonowanie witryny w sieci. Analiza SEO może być najważniejszym elementem optymalizacji strony www na każdym etapie jej funkcjonowania. Dzięki odpowiednim narzędziom dla webmasterów całość przebiegnie szybko i sprawnie.

[ Więcej ]

Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Dodano: 05 wrzesień 2015 | Kategoria: Wirtualna wycieczka
Wirtualne spacery po firmie jako nowa forma reklamy

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów została odkryta już także przez firmy lokalne i nie jest zarezerwowana jedynie dla firm o wielkim zasięgu.

[ Więcej ]

Nie ma sukcesu w biznesie bez strategii marketingowej

Dodano: 04 wrzesień 2015 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
strategia marketingowa to klucz do sukcesu firmy
Strategia marketingowa słusznie uważana jest za jeden z najważniejszych dokumentów w firmie. To nieraz kilkadziesiąt stron konkretnych planów, analiz i informacji, które określają działania na kolejne miesiące lub lata. Realizacja tych planów pomaga osiągnąć sukces w branży i skutecznie zdobywać nowych klientów.
[ Więcej ]

Rozliczanie abonamentowe z SEO

Dodano: 02 wrzesień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
tylko rozliczanie abonamentowe z SEO ma dziś sens

Wraz z rozwojem Internetu jak grzyby po deszczu zaczęły powstawać nowe firmy, które za swój główny cel wzięły sobie promocję, właśnie za pomocą tego środka przekazu. Niegdyś Internet był nieco mniej wymagający, a oferty firmy były pisane według ogólnych standardów. Zasady, które obwiązywały były niespójne, a do tego bardziej liczyła się ilość, a nie jakość.

[ Więcej ]

Wirtualny spacer - dlaczego firmy inwestują w panoramy sferyczne 360

Dodano: 01 wrzesień 2015 | Kategoria: Wirtualna wycieczka
wirtaualny spacer po firmie w 3D

Pojęcie panoramy sferycznej to jedno z nowszych zagadnień w dziedzinie fotografii. Odpowiednio przygotowane zdjęcia odtworzone na ekranie komputera nawet w zwykłej przeglądarce przeistoczą się w wirtualny spacer, a wrażenia osoby oglądającej będą takie, jak podczas rzeczywistego przebywania w danym pomieszczeniu. Tak zwane panoramy 360 dają wrażenie swobodnego rozglądania się wokół i umożliwiają dokładne obejrzenie pomieszczenia lub obiektu.

[ Więcej ]

Załóż sklep internetowy i zarabiaj na efekcie skali

Dodano: 31 sierpień 2015 | Kategoria: Sklepy www
założenie sklepu internetowego jest pomocne dla sklepu stacjonarnego

Efekt skali na przykładzie rozwoju sklepu internetowego pozwala dokładnie zaobserwować, na czym to zjawisko polega. Właściciel sklepu online poprzez zwiększenie rozmiarów działalności może zmniejszyć udział kosztów stałych w kosztach jednostkowych produktu, czyli im większa jest produkcja i sprzedaż, tym niższa może być cena danego produktu. Niższa cena prowadzi do większej sprzedaży, a w efekcie do wyższych zysków (duża liczba małych prowizji).

[ Więcej ]

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dodano: 02 sierpień 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Pozycjonowanie sklepów internetowych przez firmę informatyczną

Robienie zakupów za pośrednictwem sklepów internetowych to cały czas nieco tajemnicza, choć coraz prężniej rozwijająca się gałąź handlowo-usługowa. Przeciwnicy sklepów internetowych uważają, że robienie tam zakupów jest ryzykowne, wiąże się z wyższą ceną, towar jest dla wybranej grupy konsumenckiej, (mającej dostęp do Internetu), która mieszka w odpowiednim miejscu (np. duże aglomeracje).

[ Więcej ]

Sklep internetowy czy stacjonarny? Nowe wyzwania przed lokalnym biznesem.

Dodano: 17 lipiec 2015 | Kategoria: Sklepy www
Sklep internetowy dla lokalnych biznesów

Firmy działające lokalnie korzystają często z opcji, jaką jest wybór odpowiedniego miejsca na siedzibę sklepu. A co ze sklepem internetowym, który funkcjonować będzie w sieci, czyli tam, gdzie „wszystko już jest”? To duże wyzwanie dla lokalnych firm, jeśli chcą się rozwijać i zaspokajać potrzeby klientów. Klientom natomiast nie zależy już tak bardzo na osobistym kontakcie ze sprzedawcą i obejrzeniu produktów w stacjonarnym sklepie przed zakupem, więc często wybierają sklep online. Ten dzięki bezpłatnej przesyłce, a często także bezpłatnym zwrotom jest świetną alternatywą zakupów tradycyjnych.

[ Więcej ]

Pozycjonowanie stron internetowych

Dodano: 28 czerwiec 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Pozycjonowanie stron internetowych
Zapewne nie jedna osoba zastanawiała się: dlaczego niektóre strony w wyszukiwarkach internetowych pojawiają się wyżej a inne niżej? Czy wpływa na to marka firmy lub produktu, czy po prostu popularność witryny? A może za coś konkretnego się płaci, że akurat ta czy tamta strona pojawia się wyżej?
[ Więcej ]

Optymalizacja - klucz do sukcesu Twojej witryny

Dodano: 05 czerwiec 2015 | Kategoria: Pozycjonowanie i optymalizacja
Optymalizacja kodu źródłowego strony

Pozycjonowanie to szereg działań, którego zadaniem jest uzyskanie jak najlepszej pozycji Twojej witryny na określone słowo lub frazę kluczową w wynikach wyszukiwania, zwłaszcza w wyszukiwarce Google będącej na chwilę obecną najczęściej wykorzystywaną przez internautów. Pierwszym etapem po doborze odpowiednich słów kluczowych o czym już mogłeś przeczytać w naszej czytelni (w artykule na temat doboru fraz kluczowych) jest optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO.

[ Więcej ]

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2016