Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej? Doradzamy co wybrać.

Dodano: 15 wrzesień 2015 | Kategoria: Logo
Logotyp czy księga identyfikacji wizualnej

Logotyp jako element identyfikacji wizualnej firmy to złożona z liter istotna część logo albo ostateczna wersja bez dodatkowych symboli czy obrazków. Taka typografia to znak rozpoznawczy wielu marek, między innymi Gillette oraz H&M, gdzie widzimy same litery, a brak elementów graficznych nie ujmuje niczego całości. Logotyp może stanowić także ważny element księgi identyfikacji wizualnej, której stworzenie to praca dla firmy z pasją.

[ Więcej ]

Ile powinno kosztować logo firmy? Zobacz za co płacisz.

Dodano: 10 wrzesień 2015 | Kategoria: Logo
koszty zaprojektowania logo firmy

Logo stanowi główny element identyfikacji wizualnej firmy, dlatego jego tworzenie to często długotrwały proces bazujący na wielu wytycznych. O sile logo stanowi kreatywność projektanta, który potrafi w jednym obrazku i kilku literach pokazać potencjał firmy, jej mocne strony oraz świadomość własnej wartości w danej branży. Inwestycja w dobre logo to pieniądze, które będą pracować na wizerunek firmy.

[ Więcej ]

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2016