Reklama w Internecie dźwignią handlu

Dodano: 12 luty 2016 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
Reklama w Internecie

Odwiedzanie stron lub sklepów internetowych oraz korzystanie z wyszukiwarki Google wiąże się zazwyczaj z widokiem reklam, które w mniej lub bardziej oczywisty sposób zachęcają użytkowników do skorzystania z danej oferty. Dobór odpowiednich źródeł sprawi, że Twoi potencjalni Klienci online otrzymają akceptowalną przez nich porcję reklamy w Internecie, a Twoja strona lub sklep internetowy będą miały szansę na zwiększony współczynnik odwiedzin.

[ Więcej ]

Strategia firmy – najważniejszy dokument dla początkujących

Dodano: 11 wrzesień 2015 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
strategia marketingowa firmy to obowiązek każdej firmy

Dokument zawierający kilkadziesiąt lub nieco mniej stron, wskazujący kierunek działań marketingowych oraz odkrywający atuty i słabe strony firmy to inaczej strategia marketingowa. Opracowanie takiego dokumentu wymaga wniknięcia w strukturę firmy, w jej działanie, a także cele, jakie stoją przed osobami, które tu pracują.

[ Więcej ]

Nie ma sukcesu w biznesie bez strategii marketingowej

Dodano: 04 wrzesień 2015 | Kategoria: Strategia marketingowa firmy
strategia marketingowa to klucz do sukcesu firmy
Strategia marketingowa słusznie uważana jest za jeden z najważniejszych dokumentów w firmie. To nieraz kilkadziesiąt stron konkretnych planów, analiz i informacji, które określają działania na kolejne miesiące lub lata. Realizacja tych planów pomaga osiągnąć sukces w branży i skutecznie zdobywać nowych klientów.
[ Więcej ]

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2016