Facebook wykorzystywany przy pozycjonowaniu

Wśród mediów społecznościowych Facebook to podstawowe narzędzie marketingowe. Możesz tutaj założyć swoją stronę, zbierać lajki, zdobywać fanów firmy i przeprowadzić kampanię reklamową, która dotrze do dokładnie określonej przez Ciebie grupy docelowej. Zapłać za reklamę, którą zobaczą Twoi potencjalni Klienci. Daj się polubić dzięki nieocenionej kampanii na Facebooku.

Dlaczego social media są skutecznym narzędziem?

  • pozwalają na stały kontakt z Klientami
  • są praktycznym źródłem wiedzy o promocjach i nowych usługach
  • skutecznie budują emocjonalną relację z nabywcami produktów i usług
  • są przestrzenią, w której reklama staje się wiarygodna i skuteczna
  • kampanie reklamowe możesz tu rozliczyć w modelu efektywnościowym (od efektu)

Cennik

stała prowizja i opłaty w modelu za efekt

 

Prowadzenie fanpage

 

Zapytaj

 

Kampania Facebook Ads

 

 Zapytaj

 

Nie ma złych pytań

Bezpłatna konsultacja z doświadczonym specjalistą

 

 

Skontaktuj się

 

Reklamy na Facebooku to realna pomoc dla lokalnego biznesu w Białymstoku oraz sprzedaży opartej o efekt skali

Reklamy na Facebooku są gwarancją dotarcia do klienta, jeśli posiadają poprawne targetowanie. Targetowanie to określenie grupy odbiorców, która - z dużą dozą prawdopodobieństwa - jest zainteresowana naszą ofertą. Przykład? Sprzedajemy oprogramowanie dla architektów i prowadzimy sklep w Białymstoku. W tej sytuacji możemy wyświetlać reklamę na Facebooku dla osób zamieszkujących w tym mieście. Skupiłbym się dodatkowo na osobach zlokalizowanych na przedmieściach Białegostoku - znajdziemy tu wielu stosunkowo zamożnych konsumentów. Dzięki social media możemy określić zainteresowania lub zawód odbiorcy - w tym wypadku reklamę zobaczą architekci. W ten sposób istotnie zwiększamy trafność promocji i prawdopodobieństwo konwersji czyli sprzedaży lub jakiejś formy kontaktu z reklamodawcą. A co gdy chcemy dotrzeć do odbiorców zlokalizowanych setki lub tysiące kilometrów od naszej lokalizacji?

Kampania Facebook za granicą. Jak osiągnąć efekt sprzedażowy?

Kampania na Facebooku ułatwia dotarcie do klientów zlokalizowanych poza lokalnym rynkiem sprzedaży. Z dnia na dzień reklama z naszą ofertą może być widoczna w innym mieście, regionie czy kraju. Taki zasięg marketingu otwiera przed firmą wiele nowych możliwości. Zabiegi sprzedażowe w social media m.in. na Facebooku nie należą do łatwych, ale ze wsparciem profesjonalistów, możemy w stosunkowo krótkim czasie osiągnąć znaczący wzrost przychodów.

Decydując się na otwarcie e-sklepu i sprzedaż internetową, możemy użyć targetowania “według lokalizacji” nawet, gdy nasi potencjalni klienci żyją i pracują wieleset lub tysiące kilometrów od nas. Tym samym przedsiębiorca prowadzący biznes w Radomiu, Warszawie lub Białymstoku może opanować rynek niemiecki czy brytyjski. Oczywiście wielkość sprzedaży będzie tu silnie powiązana z naszą ofertą: jakością produktów i ceną oraz dostawą, ale przecież z podobną sytuacją mamy do czynienia również na lokalnym rynku.

Interesuje mnie reklama fb - dość często właśnie przy pomocy tego skrótu klienci określają w swoich e-mailach kampanię Facebook. Wspominam skrót, bo znacząca część z nas tak właśnie to narzędzie postrzega: skrótowo. Szybka reklama, która ma załatwić bieżące problemy ze sprzedażą. To możliwe, ale nie w przypadku wszystkich produktów i usług. Warto uświadomić sobie jedną bardzo podstawową zasadę dotyczącą zachowań zakupowych konsumentów. Najczęściej nasze zakupy w Internecie nie są spontaniczne. W związku z tym sprzedaż wymaga wielokrotnego kontaktu z nabywcą, w którym myśl o zakupie “dojrzewa”, aby pewnego dnia zamienić się w pełnowartościową konwersję. W praktyce dochodzi do niej po kilku dniach, tygodniach, a nawet miesiącach np. kursów edukacyjnych lub zakupu sprzętu audio do domu.

Praca agencji reklamowej polega w tym wypadku nie tylko na określeniu optymalnej grupy odbiorców, stworzeniu reklam zwracających uwagę odbiorcy i generujących kliknięcia. Musimy uświadomić klientowi, że sprzedaż jest procesem. Aby zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży musimy wielokrotnie docierać z przekazem do osoby zainteresowanej ofertą. Idealnym rozwiązaniem jest zastosowanie remarketingu - reklamy wyświetlanej osobom, które odwiedziły już nasz sklep. Najpewniej słyszeliście o cookiesach na stronach www. To właśnie dzięki nim możemy powracać z ofertą do klientów odwiedzających Wasz e-sklep.

Facebook Ads - możliwości targetowania kampanii

Facebook Ads czyli reklama na Facebooku oferuje wiele możliwości targetowania grupy odbiorców. Wśród przykładowych ustawień kampanii warto wymienić m.in.:

  • wiek
  • płeć
  • lokalizację
  • zainteresowania

Opcji zawężenia grupy konsumentów, którzy obejrzą naszą reklamę, jest znacznie więcej. Wśród ciekawszych przypadków możemy wymienić:

  • właścicieli firm
  • osoby zmierzające do wybranego miasta
  • czy rodziców dzieci w wybranym wieku

Facebook Ads to potężne narzędzie, które oferuje wielkie możliwości osobom świadomym jego funkcjonalności. Jeśli chcesz porozmawiać o współpracy skontaktuj się ze specjalistą Goglera w Białymstoku.

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017