Kampania AdWords dla początkujących. Dlaczego to działa?

Kampania AdWords idealna na rozkręcenie biznesu
Kampanie AdWords pozwalają przedstawić Twoją ofertę dokładnie tym klientom, którzy jej potrzebują. Przemyślana strategia marketingowa oparta na linkach sponsorowanych to forma reklamy chętnie wybierana przez właścicieli firm ze względu na możliwość precyzyjnego wyświetlania osobom, które szukają danych produktów lub usług.

Tworzenie skutecznych kampanii AdWords

Reklamy AdWords to szybkość w docieraniu do odbiorców, stabilność efektów przy odpowiednim budżecie oraz możliwość kontrolowania wszystkich działań. Zastrzeżenia do kampanii reklamowych AdWords wynikają zazwyczaj z faktu, że właściciel firmy chce zająć się wszystkim sam, a tak naprawdę brakuje mu na to czasu. Lepszą decyzją będzie zaufać profesjonalistom.
 
Prowadzone przez nas kampanie bazujące na linkach sponsorowanych to połączenie naszej wiedzy i doświadczenia ze skutecznością narzędzi Google dostępnych w systemie reklamowym AdWords. Niezwykle istotne w każdej kampanii są:
  • konkretne założenia – warto na początku określić cele, które chcesz osiągnąć oraz oczekiwania, jakie masz wobec danej kampanii,
  • odpowiednie słowa kluczowe – tutaj każda fraza ma znaczenie, ponieważ jej promowanie jest płatne, dlatego należy mądrze ułożyć listę fraz w oparciu o narzędzia Google,
  • właściwa analityka – śledzenie kampanii i jakości ruchu dla sprawdzenia, czy reklama dociera do właściwych odbiorców,
  • szybkie reagowanie – modyfikacje kampanii w sytuacji, kiedy nie jest ona wystarczająco skuteczna,
  • optymalna cena za kliknięcie – ustawienie kwot na takim poziomie, aby reklama miała realne szanse dotrzeć do osób zainteresowanych,
  • dobra strona docelowa – wchodząc na stronę firmy poprzez AdWordsy użytkownik chce zobaczyć ofertę, która zachęci go do zakupu produktów lub skorzystania z usług.

Wybierając kampanię AdWords jako główne lub jedyne źródło pozycjonowania należy wnikliwie zastanowić się nad tym, co dokładnie chcesz wypromować i wśród jakich odbiorców. Szczegółowe ustawienia w panelu klienta pozwalają niezwykle precyzyjnie określić, do kogo ta reklama ma trafić.

Reklamy AdWords, które działają

W linkach sponsorowanych atutem jest możliwość zaplanowania działań na przyszłość oraz dokonywania zmian w zależności od potrzeb. Reklamy AdWords pojawiają się zazwyczaj już 24 godziny od zatwierdzenia ich w panelu kampanii, dlatego sprawdzają się w sytuacji, kiedy trzeba w trybie pilnym wypromować dany produkt czy usługę.
 
Nawiązując współpracę z firmą Gogler zyskasz pewność, że kampania AdWords będzie odpowiednio przygotowana, wdrożona i monitorowana. Model CPC, czyli koszt za kliknięcie pozwala ograniczyć wydatkowanie środków do opłacenia działań związanych wyłącznie z wyświetlaniem danej reklamy.

Linki sponsorowane, czyli kampania AdWords trafia do celu

Reklamy AdWords sprawdzają się zarówno w przypadku początkujących firm, jak i przedsiębiorstw z ugruntowaną pozycją na rynku. Reklamy te mogą promować stałą ofertę lub sezonowe produkty i usługi, natomiast zawsze powinno to być promowanie przemyślane, zorientowane na potrzeby odbiorców. Dzięki linkom sponsorowanym osiągamy zamierzony efekt.

 

Autor: Marcin Brzeziński, Gogler

Polityka prywatności | Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017