herb Rzeszowa

Sieć to miejsce demokratyczne, ponieważ daje możliwość promowania małym i dużym firmom poprzez aktywne pozycjonowanie stron, które stanowi niezbędny element tych działań. Sukces można osiągnąć za pomocą nowoczesnych metod połączonych z nieustanną pracą nad wzmacnianiem wartości witryny. Indywidualnie opracowana kampania promocyjna jest kluczem do zainteresowania potencjalnych odbiorców.

 

Pozycjonowanie stron dawniej i obecnie

 

Ostanie zmiany algorytmu Google na przestrzeni kilku lat sprawiły, że metody pozycjonowania przeszły znaczną metamorfozę. Dawniej wystarczyła odpowiednio uzupełniona strona oraz zamieszczenie linku do niej w wielu katalogach, natomiast aktualnie liczba tych działań jest znacznie większa, a ich poziom bardziej zaawansowany. Począwszy od przygotowania projektu strony, po działania promocyjne, profesjonaliści SEO udoskonalają każdy etap działań. Zależnie od konkurencji na danym rynku oraz nakładów pracy i środków do wypromowania określonych słów kluczowych, niezbędne stało się opracowanie indywidualnej kampanii promocyjnej obejmującej precyzyjnie przemyślane działania. Spośród wielu części składowych sukcesu warto wymienić 5, stanowiących fundamenty skutecznego pozycjonowania.

 

1. Profesjonalna strona internetowa

Nowoczesne witryny uwzględniają zarówno wymogi Google, jak i potrzeby użytkowników, dlatego należy pogodzić responsywność strony i zoptymalizowane treści z łatwością odbioru, intuicyjnym menu oraz czytelnym układem całej szaty graficznej.

2. Unikalne treści

Całkowitym przeciwieństwem dawnego sposobu uzupełniania stron, ograniczonego do kilku zdań w poszczególnych zakładkach, jest dzisiejszy wzorzec copywritingu, zakładający indywidualne pisanie treści na daną stronę oraz do źródeł zewnętrznych.

3. Optymalizacja tekstów

Informacje w poszczególnych zakładkach edytowane są pod kątem nasycenia słowami kluczowymi, istotną kwestię stanowią także tytuły i nagłówki. Linki w tekście prowadzą do odpowiednich miejsc danej witryny ze szczegółową ofertą.

4. Linkowania do strony

Rangę witryny podnoszą unikalne artykuły z odnośnikami do pozycjonowanej strony, zamieszczone na wartościowych zewnętrznych serwisach. Różnorodność źródeł zewnętrznych w formie blogów, forów oraz katalogów zwiększa wartość pozycjonowanej strony.

5. Budowanie wizerunku firmy

Działania SEO są zorientowane na spełnianie wymogów Google, lecz powinny równocześnie przemawiać do osób szukających określonych usług poprzez wyszukiwarkę. Istotę tej części promowania stanowią media społecznościowe, z których linki również mają określoną wartość.

 

Rzeszów oraz województwo podkarpackie stanowią zróżnicowany branżowo rynek, który należy dokładnie poznać przed rozpoczęciem działań promocyjnych. Korzystając z naszych usług macie Państwo pewność, że starannie przeprowadzimy działania - od analizy konkurencji po skuteczne realizowanie założeń dotyczących pozycjonowania.

 

Stosunek jakości do ceny, czyli ważne w pozycjonowaniu

 pozycjonowanie strony Rzeszow

Liczba firm oraz osób proponujących odpłatne umocnienie fraz w wyszukiwarce Google jest odzwierciedleniem popytu na te usługi. Należy świadomie i dokładnie zapoznać z daną ofertą, aby przekonać się, czy odpowiada Państwa oczekiwaniom.

W przypadku pozycjonowania stron w wynikach organicznych wątpliwości powinny wzbudzić:

  • zbyt niska cena – wartościowe treści, cenne linki oraz istotne działania pozycjonerskie to nakłady finansowe, które nie zamkną się w 100 złotych dla działań długofalowych; budżet powinien być rozsądny, czyli niezbyt mały, a proporcjonalny do faktycznych kosztów wypromowania firmy na określoną lokalizację,

  • obietnica szybkich efektów – krótkotrwała obecność w sieci za sprawą reklam znacznie odbiega od idei pozycjonowania w wynikach organicznych, gdzie efekty widoczne są w dalszej perspektywie, natomiast ich trwałość stanowi atut dla firm i przedsiębiorców, chcących długoterminowo istnieć w wynikach wyszukiwarki,

  • brak precyzyjnej umowy – umowa zabezpieczająca obie strony oraz zobowiązująca je do określonych działań sprawia, że na każdym etapie współpracy klient może domagać się realizacji założeń kampanii, natomiast agencja reklamowa ma zapewnione wpływy środków do budżetu danego pozycjonowania.

Jeżeli macie Państwo firmę w Rzeszowie lub planujecie promowanie swojej działalności na tym rynku, zapraszamy do współpracy. Przedstawimy szczegółową propozycję, która stanowi godny uwagi sposób docierania do potencjalnych klientów.

Wszystko, co można znaleźć w wyszukiwarce

 

Dominacja Google nad innymi wyszukiwarkami internetowymi sprawia, że rozsądnym rozwiązaniem jest skupienie działań na jej wynikach. Nieustanne powstawanie nowych stron internetowych oraz doskonalenie już istniejących stanowi przykład tego, jak ważnym wyznacznikiem wartości firmy jest jej widoczność w sieci.

Obecność w Top 10 stanowi główny cel marketingowy wielu mniejszych i dużych podmiotów, dlatego aby z nimi konkurować, należy również znaleźć się w tej czołówce pozycjonowania. Tak nieodłączny element strategii budowania marki powinien zostać stworzony na solidnym fundamencie.

Stojąc za sukcesem pozycjonerskim naszych klientów z Rzeszowa, z przyjemnością przedstawimy Państwu korzystny plan działania. Zapraszamy do kontaktu pod numerem 531 600 212.

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017