herb warszawy

Konsekwentny wzrost pozycji strony w wynikach wyszukiwarki Google jest efektem ściśle powiązanych ze sobą działań z zakresu SEO. Szansę na zaistnienie w świadomości potencjalnych odbiorców mają firmy widoczne w pierwszej dziesiątce, ponieważ stale wzrasta liczba osób rozpoczynających poszukiwania produktów oraz usług od wpisania odpowiednich słów kluczowych do pola wyszukiwarki. Znaczenie mają przede wszystkim pierwsze pozycje, a ich osiągnięcie dla Warszawy oraz innych dużych miast stanowi prawdziwe wyzwanie.

 

Istotny ranking, czyli 6 kluczowych działań w pozycjonowaniu stron

 

W kwestii marketingu internetowego zmieniają się wymogi „robotów” Google, a także oczekiwania użytkowników sieci, dlatego nowoczesna reklama powinna być nienachalna i zorientowana na konkretne potrzeby odbiorców, wyrażone w ich zapytaniach do wyszukiwarki. Planując skuteczne pozyskanie klientów z Warszawy, warto pozycjonowanie stron powierzyć skutecznej agencji reklamowej, ponieważ zadba ona o każdy z poniższych aspektów działań SEO.

 

1. Stworzenie lub dopracowanie strony internetowej

Nowoczesna responsywna witryna jest bardziej przyjazna użytkownikom, a tym samym stanowi większą wartość dla wyszukiwarki Google. Nowe strony powinny być tworzone z uwzględnieniem optymalizacji na potrzeby pozycjonowania, natomiast w przypadku tych istniejących należy zgłębić ich strukturę, aby stwierdzić, czy wprowadzenie zmian pozwoli efektywnie promować witrynę, czy rozsądniejszym rozwiązaniem będzie stworzenie innej, z uwzględnieniem wymogów SEO.

 

2. Dokładny audyt

Wnikliwa analiza czynników, które mogą mieć negatywny wpływ na proces pozycjonowania pozwoli wprowadzić konieczne zmiany. Badane są aspekty od budowy strony i szybkości jej wczytywania, poprzez strukturę kodu źródłowego, po linkowania wewnętrzne oraz zewnętrzne. Usunięcie wszystkich szkodliwych elementów oraz zastąpienie ich korzystnymi sprawia, że witryna zwiększa swoją indywidualną wartość, w tym tak zwany Trust Rank.

 

3. Profesjonalny copywriting

Treści ofertowe i poradnikowe są niezwykle istotnym czynnikiem pozycjonującym. Ich unikalność, wysoka jakość oraz odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, a także zastosowanie linków do podstrin ofertowych promowanej witryny sprawia, że pozwalają skutecznie umacniać wartość strony. Reguły te dotyczą także tekstów dla źródeł zewnętrznych, od serwisów tematycznych po blogi innych użytkowników. Kopiowanie grozi blokadą domeny lub usunięciem witryny z Google.

 

4. Inwestycja w wartościowe linki

Linki z cenionych w sieci serwisów oraz katalogów prowadzące do pozycjonowanej witryny znacznie zwiększają jej wartość i stanowią niezbędny element działań marketingowych, zwłaszcza w przypadku dużych miast. Planując zatem działania pozycjonerskie na Warszawę, należy niezwykle starannie rozpatrywać serwisy, blogi oraz fora, na których istnieje możliwość zamieszczenia unikalnego artykułu z linkiem do promowanej strony, przedkładając jakość nad ilość.

 

5. Pozycjonowanie strony poprzez media społecznościowe

Facebook, Google+ oraz pozostałe social media stanowią obecnie wartościowe źródło przekierowań. Działanie jest dwutorowe i polega jednocześnie na gromadzeniu polubień oraz udostępnień, co wpływa na popularność profilu w sieci i budowanie pozytywnego wizerunku firmy, drugim zaś aspektem jest przekierowanie do promowanej witryny, które pozwala dodatkowo zwiększyć liczbę odwiedzin. Unikalne „wizyty” znacznie wspomagają działania SEO.

 

6. Analizy oraz statystyki dotyczące wyników

Wgląd w liczbę i źródła odwiedzin, a także w zestawienie czasu wizyt w poszczególnych zakładkach, pomaga optymalizować stronę pod kątem rzeczywistych zachowań użytkowników i sprawić, aby najbardziej wartościowe informacje znalazły się tam, gdzie będą widoczne. Analiza pozycji słów kluczowych w wyszukiwarce pozwoli natomiast sprawdzić efekty poszczególnych działań i podjąć decyzję o ich kontynuacji lub zmianie strategii.

 

Pozycjonowanie stron w Warszawie – zaufaj profesjonalistom z firmy Gogler

 Pozycjonowanie stron Warszawa

Stołeczny rynek ze względu na swoją wielkość oraz liczbę konkurujących ze sobą podmiotów w danej branży, stanowi wyzwanie dla pozycjonerów, niemniej jednak profesjonalnie opracowana kampania pozwoli stanąć do rywalizacji o pozycje w Top 10. Szacunkowo 70% internautów szuka stron w Google, więc warto wykorzystać ten potencjał sieci.

 

Istotne jest ustalenie budżetu, czyli kwoty, którą należy zainwestować przez cały okres pozycjonowania. Zabezpieczone w ten sposób środki usprawnią aktywne reagowanie na wszelkie zmiany algorytmu Google, a przede wszystkim sukcesywne zwiększanie wartości strony oraz jej znaczenia w sieci (więcej informacj w artykule:"Rozliczenie abonamentowe z SEO" )

 

Skuteczne pozycjonowanie z Goglerem

 

Bazując na niemal sześcioletnim doświadczeniu w pozycjonowaniu stron, proponujemy skuteczne usługi. Nasi klienci z Warszawy działają w różnych branżach, natomiast łączy ich zaufanie do metod, które oferujemy. Nasza domena to wyniki organiczne oraz promowanie metodami etycznymi, na przykład wyłącznie w serwisach powiązanych tematycznie. Z przyjemnością przygotujemy indywidualny plan dla Państwa działalności.

 

Dodatkowych informacji udzieli Państwu nasz specjalista Marcin Brzeziński pod numerem telefonu 531 600 212. Zapraszamy do kontaktu.

Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017