Strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych szturmem zdobyły rynek i słusznie zyskały miano przyjaznych użytkownikowi.
Responsywność strony to obecnie również wymóg dla skutecznego pozycjonowania. Widok osoby przeglądającej strony www na swoim smartphonie lub tablecie nie powinien już dziś nikogo dziwić.
Elementy niezbędne w mobilnych stronach internetowych
Niemal 16 milionów użytkowników Internetu mobilnego w Polsce to potężna grupa docelowa dla Twoich usług lub produktów.
Chcąc pozyskać nowe zlecenia oraz wpłynąć pozytywnie na wizerunek własnej działalności, możesz niezwłocznie zlecić stworzenie strony internetowej w technice RWD (Responsive Web Design) lub dostosowanie aktualnej witryny do urządzeń mobilnych.
Responsywność strony jest pożądana przez użytkowników oraz przez Google. Główne atuty dla użytkowników to:
- łatwiejsza nawigacja – bez trudu można przemieszczać się w obrębie witryny, docierając intuicyjnie do poszukiwanych treści. Rozmieszczenie przycisków standardowych oraz „call to action” jest optymalnie dostosowywana w trakcie wyświetlania zawartości zakładek,
- przystosowanie do wyświetlacza – stronę można oglądać w układzie poziomym lub pionowym, a całość będzie pokazana w jednym widoku, więc wystarczy przewijać z góry do dołu, nie ma potrzeby przesuwania w prawo lub w lewo,
- szybki kontakt – odpowiednie rozmieszczenie danych kontaktowych z funkcją szybkiego kontaktu przez formularz oraz możliwość połączenia się z Tobą bezpośrednio przez urządzenie, na którym wyświetlana jest witryna,
- oszczędność czasu – wprowadzenie udogodnień pozwalających jednym gestem lub kliknięciem dokonać działań, które na tradycyjnym monitorze lub laptopie wymagają kilku następujących po sobie akcji.
Do najważniejszych dla Ciebie korzyści pod kątem pozycjonowania należą:
- szansa na wyprzedzenie konkurencji – internetowe strony mobilne mają większą wartość dla wyszukiwarki niż te, które tworzone były w oparciu o wcześniejsze nieresponsywne projekty,
- zwiększenie liczby odwiedzin – dotyczy to zarówno wejść na stronę z jednego urządzenia, jak również z wielu różnych urządzeń mobilnych, gdy dany użytkownik przekaże pozytywną opinię i poda link do strony na przykład w mediach społecznościowych,
- wyższy wskaźnik konwersji – konwersja to oczekiwane przez właściciela witryny działania użytkowników. W przypadku strony konwersją będzie kontakt z Twoją firmą w celu poznania oferty lub nawiązania współpracy,
- wzmacnianie marki i budowanie jej świadomości – obok opinii zamieszczanych w Internecie, ważne są również realne opinie użytkowników, a także ich subiektywne zdanie. Strony responsywne wpływają na pozytywny odbiór danej działalności.
Cecha, która pozwoli odbiorcom prawidłowo wyświetlić Twoją witrynę na dowolnym niewielkim ekranie jest obecnie pożądana ze względu na mobilność użytkowników oraz fakt, że coraz częściej rezygnują z tradycyjnych komputerów.
Wszystko, co niezbędne do przeglądania Internetu mają w swoich telefonach.
Bądź na czasie, wybierz nasze responsywne www
Internauci korzystający z Sieci na urządzeniach mobilnych to wymagająca grupa docelowa, dlatego nowoczesna witryna powinna spełniać wymogi prawidłowego wyświetlania w każdej rozdzielczości.
Bez dodatkowych nakładek dla mobilności oraz bez specjalnych aplikacji usprawniających pracę stron internetowych na smartphonach lub tabletach, można za sprawą jednorazowej inwestycji mieć cały pakiet korzyści oraz budować swój wizerunek współczesnego usługodawcy.
Poznaj stworzone przez nas strony responsywne i zdecyduj się na własną – zapraszamy do kontaktu.