Audyt
SEO

Strony Twoich możliwości

Wysoka pozycja Twojej strony www

Audyt SEO jest kompleksową analizą wszystkich czynników, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce internetowej, niezależnie od tego, czy jest to strona firmowa czy strona sklepu lub innego serwisu online. Podstawą dobrego audytu są wiedza i doświadczenie wykonujących go specjalistów – to oni interpretują algorytmy Google, które decydują o tym, jak wypada Twoja strona w rankingu wyszukiwań. Nie ma w tym nic przypadkowego. Przeciwnie: liczy się ponad setka różnej rangi czynników, spośród których jedne ulegają aktualizacji, a inne tracą znaczenie. Wiemy, na które zwrócić uwagę.

Wysoka pozycja Twojej strony www
audyt seo Białystok

Zestawienie przykładowych parametrów.

– Nagłówki
– Nawigacja
– Słowa kluczowe
– Struktura strony
– Resposywność
– Wersje językowe
– SSL
– Grafiki
– Adresy URL
– Adresy kanoniczne
– Meta tagi
– Linki wewnętrzne
– Analiza konkurencji
– Broken links
– Dofollow i nofollow
– Liczba linków
– Linki wychodzące
– Profil linków
– Status linków
– Social media
– Social proof
– Spójność danych
– Spójność NAP
– Wskaźniki DS, TF, CF
– Thin content
– Struktura anchor textów
– Architektura informacji
– Bezpieczeństwo
– Design
– Dostępność
– Filtrowanie
– Jakość i tematy multimediów
– Linki wewnętrzne
– Opinie o stronie/marce
– Reklamy
– Ścieżka konwersji
– Współczynnik odrzuceń
– Wyszukiwarki
– Adresy kanoniczne
– Błędy 404, 500
– Crawlowanie
Google Cache
JS, CSS, Flash
– Logi serwera
– Meta robots
– Nagłówki http
– Obsługa parametrów
– Renderowanie strony
– Robots.txt
– Serwer
– Sitemap.xml
– Standard HTML
– Stan indeksu strony
– Zablokowane zasoby
Śledzimy aktualizacje algorytmów i jesteśmy merytorycznie przygotowani do tego, by z narzędzi Google wycisnąć wszystko, co najlepsze dla Twojej strony.

Co widzi
analityk

Kiedy specjaliści od optymalizacji w naszym biurze pod Białymstokiem przeprowadzają audyt SEO, rozpoczynają od dobrania i skonfigurowania narzędzi, m. in. Google Analytics, Google Search Console czy Google Tag Manager. Szczegółowej analizie poddawane są 4 obszary, na podstawie których oceniamy to, jak funkcjonuje dana strona. Obejmują one kwestie związane z samą stroną (on-site), jej istnieniem na tle innych stron (off-site), użytecznością (ux) i aspektami technicznymi (robots).

Co robimy
z tą wiedzą

Przygotowany przez nas audyt SEO staje się podstawą opracowania strategii optymalizacji, określenia intensywności działań oraz krótko- i długoterminowego harmonogramu wdrażania zmian ukierunkowanych na wypromowanie strony w wyszukiwarce. Działamy wielotorowo, co pozwala nam uzyskiwać najlepsze efekty. Modyfikując czynniki wewnętrzne (on-site) przystosowujemy stronę do wytycznych rankingowych, sprawiamy, że staje się Google-friendly.

AUDYT SEO

Co możemy
zrobić?

Z kolei pracując z czynnikami zewnętrznymi (off-site) zwiększamy widoczność strony pod względem pozycjonowanych słów i fraz. Pośrednio wpływamy także na czynniki behawioral-ne, które przekładają się na konwersję. Oto, co możemy zrobić.
optymalizacja strony
poprawa elementów technicznych
tworzenie contentu
optymalizacja treści
linkowanie wewnętrzne
poprawa konwersji i CTR
link building
wizytówka Google
content marketing
social media

W Goglerze dbamy o to, by optymalizacja odbywała się w naturalny sposób. Takie dyskretne działania są najlepiej widziane przez odbiorców, którzy są coraz bardziej wyczuleni na popularne chwyty marketingowe.

Skorzystaj z oferty

Najpierw audyt SEO

Cena później

Podstawą pozycjonowania jest audyt SEO. Cena takiej analizy zależy od jej zakresu – wersję podstawową przygotowujemy bezpłatnie, natomiast cenę uszczegółowionych analiz ustalamy indywidualnie. Już podstawowy audyt jest dla przedsiębiorcy źródłem cennych informacji o tym, jak efektywnie prowadzić stronę. Dla nas z kolei, audyt SEO jest punktem wyjścia do oszacowania ceny pozycjonowania strony. Bierzemy tu pod uwagę: jakość strony, jej historię, wielkość serwisu, ilość i konkurencyjność słów kluczowych, specyfikę branży, skalę konkurencji, a także zakres pozycjonowania: lokalne (Białystok), krajowe (Polska), globalne (wybrane kraje). To wszystko w połączeniu ze szczegółowym wywiadem z przedsiębiorcą pozwala nam określić nakład pracy naszego zespołu. Zawsze masz jednak pewność, że wycena przygotowywana jest indywidualnie tak, by odpowiadała Twoim potrzebom i możliwościom finansowym.

Skontaktuj się z nami, by dowiedzieć się więcej.