Audyt SEO jest kompleksową analizą wszystkich czynników, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce internetowej, niezależnie od tego, czy jest to strona firmowa czy strona sklepu lub innego serwisu online. Podstawą dobrego audytu są wiedza i doświadczenie wykonujących go specjalistów – to oni interpretują algorytmy Google, które decydują o tym, jak wypada Twoja strona w rankingu wyszukiwań. Nie ma w tym nic przypadkowego. Przeciwnie: liczy się ponad setka różnej rangi czynników, spośród których jedne ulegają aktualizacji, a inne tracą znaczenie. Wiemy, na które zwrócić uwagę.
Kiedy specjaliści od optymalizacji w naszym biurze pod Białymstokiem przeprowadzają audyt SEO, rozpoczynają od dobrania i skonfigurowania narzędzi, m. in. Google Analytics, Google Search Console czy Google Tag Manager. Szczegółowej analizie poddawane są 4 obszary, na podstawie których oceniamy to, jak funkcjonuje dana strona. Obejmują one kwestie związane z samą stroną (on-site), jej istnieniem na tle innych stron (off-site), użytecznością (ux) i aspektami technicznymi (robots).
Przygotowany przez nas audyt SEO staje się podstawą opracowania strategii optymalizacji, określenia intensywności działań oraz krótko- i długoterminowego harmonogramu wdrażania zmian ukierunkowanych na wypromowanie strony w wyszukiwarce. Działamy wielotorowo, co pozwala nam uzyskiwać najlepsze efekty. Modyfikując czynniki wewnętrzne (on-site) przystosowujemy stronę do wytycznych rankingowych, sprawiamy, że staje się Google-friendly.
W Goglerze dbamy o to, by optymalizacja odbywała się w naturalny sposób. Takie dyskretne działania są najlepiej widziane przez odbiorców, którzy są coraz bardziej wyczuleni na popularne chwyty marketingowe.
Podstawą pozycjonowania jest audyt SEO. Cena takiej analizy zależy od jej zakresu – wersję podstawową przygotowujemy bezpłatnie, natomiast cenę uszczegółowionych analiz ustalamy indywidualnie. Już podstawowy audyt jest dla przedsiębiorcy źródłem cennych informacji o tym, jak efektywnie prowadzić stronę. Dla nas z kolei, audyt SEO jest punktem wyjścia do oszacowania ceny pozycjonowania strony. Bierzemy tu pod uwagę: jakość strony, jej historię, wielkość serwisu, ilość i konkurencyjność słów kluczowych, specyfikę branży, skalę konkurencji, a także zakres pozycjonowania: lokalne (Białystok), krajowe (Polska), globalne (wybrane kraje). To wszystko w połączeniu ze szczegółowym wywiadem z przedsiębiorcą pozwala nam określić nakład pracy naszego zespołu. Zawsze masz jednak pewność, że wycena przygotowywana jest indywidualnie tak, by odpowiadała Twoim potrzebom i możliwościom finansowym.