Google
Ads

Widoczność
na zamówienie

Dzieki współpracy z nami możesz zwiększyć ruch o:
200%
Specjaliści z białostockiego Goglera korzystają z dedykowanych narzędzi Google, dzięki którym szacują budżet potrzebny na efektywne przeprowadzenie konkretnej kampanii Google Ads. Pokazują one między innym to, ile osób poszukując produktów i usług co miesiąc wpisuje w wyszukiwarce dane słowa i frazy kluczowe. Jeśli sprawiamy, że Google jako pierwsze wyświetla linki sponsorowane – dajemy odbiorcom niemal natychmiastowy dostęp do Twojej oferty. W ten sposób Google Ads sprawia, że staje się ona nie dość, że widoczna, to jeszcze trudna do przeoczenia.
Dzieki współpracy z nami możesz zwiększyć ruch o:
200%
gadwords

Planowanie
kampanii
Google Ads

Opracowując kampanie reklamowe naszych Klientów, zapoznajemy się nie tylko z jego ofertą, ale też ze specyfiką branży. Bierzemy więc pod uwagę wszelkie czynniki i modyfikujemy parametry kampanii tak, by optymalnie odpowiadały budżetowi (płacisz zgodnie z modelem CPC, czyli tylko za kliknięcia w reklamę, nie za fakt jej wyświetlania). Dzięki szerokiej wiedzy w zakresie marketingu internetowego i zastosowaniu zaawansowanej analityki, uzyskujemy nie tylko wymierne efekty w kampaniach Google Ads.
Google daje sporo możliwości dopasowywania reklam tak do potrzeb naszego Klienta, jak i preferencji użytkowników stron.
Jakie kampanie możemy zaproponować?

Planowanie
kampanii
Google Ads

Skorzystaj z oferty

Reklamy dedykowane

Reklama
w wyszukiwarce Google

Reklama w wyszukiwarce opiera się na słowach i frazach kluczowych i wyświetla się potencjalnym klientom, którzy się nimi posługują, szukając usług i produktów. To najprostszy sposób zwrócenia uwagi na przykład poprzez linki sponsorowane, które wyszukiwarka wyświetla jako pierwsze.

Reklama
displayowa

Reklama display łączy w sobie tekst reklamowy (chwytliwe hasło) z materiałami graficznymi lub wideo oraz z CTA zachęcającymi do podjęcia działania, czyli wejścia na stronę reklamodawcy i dokonania zakupu (konwersja). Pozwala ona realizować cele sprzedażowe, ale też marketingowe i wizerunkowe.

Remarketing
dynamiczny

Remarketing dynamiczny opiera się na podążaniu za internautą, który już był na danej stronie, dokonali tam zakupu lub umieścili produkty w koszyku, ale zakupu nie sfinalizowali, a więc targetują użytkowników. Zawierają one aktualne promocje, nowości, a ich rolą jest zachęcenie do dokonania konwersji.

Reklama
produktowa

Inteligentna kampania produktowa zapewnia wysoki współczynnik konwersji adekwatnie do ilości kliknięć. Wyświetla się użytkownikom ze sprecyzowanymi kryteriami poszukiwań. Zawiera ona zdjęcie, nazwę sklepu i cenę, przez co staje się szczególnie efektywna w branży e-commerce.

Reklama
na YouTube

Youtube Ads mają charakter tematyczny i dają możliwość precyzyjnego docierania do grup odbiorców określonych ze względu na płeć, wiek, lokalizację, aktualne intencje konsumenckie oraz zainteresowania. Przyciągają one uwagę materiałami wideo i pozwalają nawiązać komunikację z konsumentem.

Ukierunkowani na cel

Bazą, na której tworzymy marketing internetowy jest pozycjonowanie SEO, ale kiedy w grę wchodzą kompleksowe rozwiązania strategiczne, sięgamy po Google Ads oraz inne reklamy w mediach społecznościowych. Przez lata funkcjonowania w branży pozycjonowania opracowaliśmy ten zestaw narzędzi do perfekcji.

 

Zapraszamy do kontaktu – dowiesz się, co możemy dla Ciebie zrobić.