Linkedin

Linkedin - zabłyśnij w swojej branży

Tak otwierają się drzwi kariery
Oferujemy swoim Klientom zarówno prowadzenie profilu na Linkedin, jak i płatne kampanie. To kanał przeznaczony dla profesjonalistów, którym zależy na odpowiedzialnym i rzetelnym nawiązywaniu kontaktów w sektorze B2B. Linkedin należy do social mediów, ale w przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama dedykowany jest tym, którzy oferują pracę lub jej poszukują, a także tym, którzy poprzez tworzenie relacji z przedstawicielami danej branży chcą rozwijać swój biznes i wspierać swoją sprzedaż.
Tak otwierają się drzwi kariery
reklama na linkedin Białystok
LINKEDIN

Prowadzenie profilu na Linkedin

Za tym, by prowadzić profil na Linkedin przemawia wiele praktycznych kwestii. Po pierwsze: serwis ten jest przez wyszukiwarki internetowe wysoko pozycjonowany. To bezpośrednio wpływa na zwiększenie ruchu organicznego na Twojej firmowej stronie. Po drugie: statystyki pokazują, że ponad 60% osób odwiedzających Twój profil na Linkedin przechodzi także na stronę firmy.

Prowadzenie profilu na Linkedin wiąże się też z interaktywnością. Wyróżnione na tym portalu grupy dyskusyjne pozwalają dzielić się doświadczeniami, ale też budować swoją pozycję eksperta, który śledzi światowe trendy, interesuje się nowinkami branżowymi.

Nie bez znaczenia są też kwestie techniczne. Treści umieszczane na Linkedin – artykuły, infografiki, a nawet komentarze po postami innych użytkowników – muszą prezentować się profesjonalnie pod względem wizualnym, nienagannie pod względem merytorycznym, jak również poprawnie pod względem językowym. To wszystko korzystnie wpływa na wizerunek.

Korzyści z prowadzenia

Jako osoba prowadząca profil na Linkedin zyskujesz szereg korzyści, które wspierają osiąganie zawodowych celów:
01
Budowanie swojego wizerunku i tworzenie osobistej marki
02
Przedstawianie dotychczasowych osiągnięć, doświadczeń, udziału w projektach – prezentowanie zawodowej drogi,
03
Otrzymywanie i udostępnianie referencji
04
Utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów począwszy od okresu studiów przez kolejne miejsca zatrudnienia czy współpracy,
05
Budowanie swojego wizerunku
06
Tworzenie osobistej marki
07

Przedstawianie dotychczasowych osiągnięć, doświadczeń, udziału w projektach – prezentowanie zawodowej drogi,

08
Otrzymywanie i udostępnianie referencji

Linkedin – reklama, która rozwija biznes

Cechą Linkedin Ads jest dużego stopnia personalizowanie, przekładające się na wskaźnik konwersji. Projektując kampanie dla naszych Klientów, dobieramy formę reklamy tak, by najpełniej realizowała cele biznesowe i odpowiadała na preferencje grupy docelowej. Biorąc to pod uwagę, wybieramy optymalną formę z całego wachlarza możliwości.
LINKEDIN

Wypromujemy firmę, niezależnie od jej wielkości

System Linkedin Ads został zaprojektowany tak, by stał się skutecznym narzędziem marketingowym dzięki znacznym możliwościom personalizacji. Opracowując kampanię reklamową w tym serwisie, zwracamy uwagę na szereg elementów:

Cel – możemy stworzyć reklamy różnego rodzaju w ramach trzech dostępnych kategorii;

Grupa docelowa – uwzględnia parametry takie jak: wiek, płeć, lokalizacja, ukończone szkoły, stanowisko zawodowe, wielkość firmy, branża, umiejętności;

Format i kreacja reklamy – serwis pozwala na stworzenie aż 15 odmian tej samej reklamy i sprawdzenie (testem A/B), która z nich najlepiej oddziałuje na targetowaną grupę;

Budżet – określasz koszty, jakie chcesz ponieść i sposób rozliczenia (CPC lub CPM);

Weryfikowanie efektów – przy jasno określonych celach możemy dokonywać systematycznej oceny działań i śledzić konwersję, a w razie potrzeby na bieżąco optymalizować wdrażany plan.