LINKEDIN
Prowadzenie profilu na Linkedin
Za tym, by prowadzić profil na Linkedin przemawia wiele praktycznych kwestii. Po pierwsze: serwis ten jest przez wyszukiwarki internetowe wysoko pozycjonowany. To bezpośrednio wpływa na zwiększenie ruchu organicznego na Twojej firmowej stronie. Po drugie: statystyki pokazują, że ponad 60% osób odwiedzających Twój profil na Linkedin przechodzi także na stronę firmy.
Prowadzenie profilu na Linkedin wiąże się też z interaktywnością. Wyróżnione na tym portalu grupy dyskusyjne pozwalają dzielić się doświadczeniami, ale też budować swoją pozycję eksperta, który śledzi światowe trendy, interesuje się nowinkami branżowymi.
Nie bez znaczenia są też kwestie techniczne. Treści umieszczane na Linkedin – artykuły, infografiki, a nawet komentarze po postami innych użytkowników – muszą prezentować się profesjonalnie pod względem wizualnym, nienagannie pod względem merytorycznym, jak również poprawnie pod względem językowym. To wszystko korzystnie wpływa na wizerunek.