Cały proces rozpoczyna się od stworzenia precyzyjnej strategii marketingowej z udziałem specjalistów z działu SEO. Strategia dostosowywana jest do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego Klienta – bierzemy pod uwagę zarówno branżę, jak i wielkość firmy, a także docelową grupę odbiorców. Do realizacji zamierzonych celów wykorzystujemy nowoczesne narzędzia, takie jak ChatGPT oraz make.com. Sztuczna inteligencja zajmuje się tworzeniem treści opartych na odpowiednio dobranych słowach kluczowych, ich formatowaniem i planowaniem publikacji, a także dopasowaniem grafiki. Poprzez te działania dąży do ulokowania Twojej strony internetowej na samym szczycie wyników wyszukiwania. Podobnie zautomatyzowana jest obsługa wizytówki Google – od optymalizacji, po płatne promocje.
Klient jest regularnie informowany o postępach prac oraz efektach wdrożonych działań. Co miesiąc dostarczamy szczegółowe raporty wideo – przygotowujemy je z zastosowaniem takich narzędzi jak GSC, GA4, GTM i Senuto. W ten sposób zapewniamy sprawną i przejrzystą komunikację.