Prowadzenie
bloga
firmowego

Blog jest wdzięczną przestrzenią kreacji

Pokaż, że jesteś ekspertem
Nie bez powodu prowadzenie bloga firmowego zalicza się do najskuteczniejszych działań w ramach marketingu internetowego. W rękach doświadczonych, doskonale zorientowanych w świecie social mediów specjalistów, staje się on efektywnym narzędziem promocji tak w sektorze B2B, jak i B2C. Z badań rynku wynika, że 80% internautów czyta blogi – to fakt, wobec którego nie możesz przejść obojętnie.
Pokaż, że jesteś ekspertem
prowadzenie bloga białystok
Blog

Jakiego bloga potrzebujesz

Prowadzenie bloga firmowego opiera się na nowych metodach komunikacji z klientem i budowania z nim relacji, przez co rozwija zasięg promocji Twojej marki, a także sprzedaż. Należy jednak pamiętać o tym, że blogowanie w biznesie musi być częścią długoterminowej strategii marketingowej, ponieważ wymaga systematyczności. Blogi firmowe pełnią swoje funkcje dzięki temu, że są regularnie prowadzone, co wynika tak z upodobań internautów, jak i z tego, że Google preferuje „świeży” content. W zależności od celu
Blog

W zależności od celu

Blog informacyjny – jego rolą jest przekazywanie starannie wyselekcjonowanych informacji związanych z profilem firmy i branżą, w której ona działa tak, by poszerzać wiedzę czytelnika.
Blog poradnikowy – należy do najbardziej lubianych przez odbiorców, ponieważ pokazuje praktyczne rozwiązania ich problemów, na przykład sposoby zastosowania produktów czy efekty korzystania z usług.
Blog marketingowy – ukierunkowany jest na tworzenie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz na podkreślanie dobrych stron oferowanych przez nią produktów czy usług.

Skorzystaj z oferty

Zakładanie bloga

Zakładanie bloga dołączonego do firmowej strony opiera się na przemyślnej strategii, która obejmuje tak kwestie techniczne, jak i merytoryczne oraz estetyczne.
01

Określamy grupę docelową

– w marketingu to punkt wyjścia, w zależności od którego zarysowujemy cele. W przypadku blogów, charakterystyka grupy będzie wpływała na język i formę stylistyczną.
02

Dobieramy oprawę graficzną

– powinna ona przyciągać wzrok, ale nie być nachalna, krzykliwa, a także zawierać elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki, jak logo czy kolorystyka. Równie ważne jak szata graficzna jest formatowanie tekstu tak, by czytanie nie było męczące.
03

Tworzymy treści

– tu mamy już do czynienia z content marketingiem, którego podstawą jest współpraca z doświadczonymi copywriterami. To oni odpowiadają za przygotowanie wpisów na blogi tak, by nie tylko unikalnie przedstawiały rzeczowe informacje, ale także by robiły to w sposób atrakcyjny dla czytelnika i dla… wyszukiwarki Google.
04

Optymalizujemy i promujemy

– monitorujemy aktywność użytkowników odwiedzających wizytówkę, dzięki czemu widzimy efekty naszych działań i przestawiamy Ci je w okresowych raportach.
05

Analizujemy, ulepszamy, raportujemy

– śledzimy konwersję i na tej podstawie weryfikujemy trafność doboru słów kluczowych.
06

Raportujemy

– oferujemy szeroki zakres raportów, które umożliwiają nadzorowanie i monitorowanie działań.

Siłą bloga jest wiedza

Wiedza w marketingu internetowym jest kwestią fundamentalną. Z jednej strony dotyczy ona procesu zakładania i prowadzenia bloga firmowego, a z drugiej – treści, które będą na nim prezentowane.
Zespół Goglera opanował oba te wymiary – sprawdź, jak te pokłady wiedzy specjalistów wykorzystamy, by wspierać Twój biznes.