Pozycjonowanie zamiast handlowca

SEO nie zajmuje miejsca w biurze, nie prosi o wolne, nie choruje i co miesiąc przynosi zyski. SEO czyli Search Engine Optimization. Pracownik, którego nie musisz nadzorować, za to on stale dba o wizerunek Twojej firmy i niezawodnie generuje przychody. SEO to pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google. Budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, która pozwala klientowi szukającemu produktu lub usługi z Twojej branży, odnaleźć ofertę  firmy przed konkurencją.

Pięć argumentów, które przemawiają za SEO

  • 70% polskich użytkowników Internetu szuka strony w Google
  • 50% użytkowników szuka produktów za pośrednictwem Google
  • 64% Polaków korzysta z Internetu
  • 88% naszych Klientów chce przedłużyć umowę na pozycjonowanie
  • SEO jest atrakcyjną alternatywą dla zatrudnienia kolejnego handlowca

Cennik SEO

Ile wydasz na pozycjonowanie zależy od Twojego budżetu i konkurencyjności fraz

Optymalizacja kodu źródłowego
Bezpłatne aktualizacje oraz pomoc techniczna
Linkowanie zewnętrzne oraz wewnętrzne
Content Marketing (treści SEO)
Responsywna strona www
Katalogowanie strony internetowej
Raportowanie comiesięczne o wynikach pozycjonowania
Facebook
AdWords
Google Analytics

Nie ma złych pytań

Bezpłatna konsultacja z szefem Działu Informatycznego.

Skontaktuj się

Spotkanie

Umów się na spotkanie w siedzibie Gogler lub z mobilnym konsultantem

Dowiedz się więcej

Klienci polecają pozycjonowanie stron internetowych

88% Klientów Goglera jest zadowolonych z naszych usług w 100%

Pozycjonujemy już ponad 200 firm

Klienci Goglera, którzy zdecydowali się na pozycjonowanie strony internetowej, to przeważnie mikro i małe firmy. 20% procent naszych klientów stanowią przedsiębiorstwa z Białegostoku, gdzie na co dzień pracujemy. 80% firm, które nam zaufały, działa na terenie całego kraju: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Lublinie, Olsztynie czy w Katowicach. Jesteśmy z nimi w stałym kontakcie dzięki telekonferencjom i osobistym spotkaniom w ich miastach.

Specjaliści w dziedzinie pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych to złożony proces, który zawiera w sobie wiele kompetencji. Gogler zatrudnia 20 specjalistów w dziedzinie pozycjonowania stron www. Nasz zespół to zdolni programiści, graficy, informatycy, handlowcy oraz copywriterzy tworzący teksty SEO. Naszą siłą jest nie tylko wiedza i doświadczenie. Stanowimy zgrany zespół, który każdego dnia „gra do jednej bramki”.

Naturalne. Wiarygodne. Organiczne. Skuteczne.

Wybierz pozycjonowanie stron dla firm w Białymstoku

Ambitne firmy z Białegostoku korzystają z różnych form promocji i reklamy w sieci. Rokrocznie w asortymencie działań e-marketingowych lokalnych przedsiębiorstw coraz większe nakłady przeznacza się na pozycjonowanie stron internetowych. Agencja Gogler ma coraz więcej pracy i kolejnych klientów, dla których zdobywa najwyższe pozycje w rankingu wyszukiwarki Google. Ale działania pozycjonujące (SEO) to nie tylko lista wyników wyszukiwania na słowa kluczowe, które wpisują Twoi klienci. Korzyści jest znacznie więcej. Dlaczego warto to robić, nawet jeśli prowadzisz się firmę i sprzedajesz usługi lokalnie, w Białymstoku? Dowiedz się, jak fachowa kampania SEO zmieni Twoją firmę. 

Co odróżnia pozycjonowanie stron od innych sposobów promocji?

Dzisiejsi klienci są zmęczeni tradycyjnymi, napastliwymi reklamami, którymi naszpikowane są radio, TV, prasa i internet. Natomiast działania SEO są skupione na zdobyciu jak najwyższych miejsc na liście naturalnych wyników wyszukiwania, którą internauci traktują jak źródło informacji, nie jak reklamę.

Naturalność to podstawowa przewaga SEO nad innymi formami promocji. Jako odmiana reklamy niejawnej, nie budzi wątpliwości odbiorcy, który od urodzenia, poruszając się w świecie mediów, ma zakodowaną w głowie jedną informację: nie wierzyć reklamom.

Pozycjonowanie oparte jest na kilku filarach. Jednym z nich jest wysokiej jakości, merytoryczna, interesująca czytelnika treść. SEO to w dużej mierze pozyskiwanie klientów przez zdobywanie ich zaufania dla strony. Uznanie to zapewnia strategia content marketingu, czyli budowania pozytywnych relacji klient – marka/ produkt/ usługa przez dostarczanie temu pierwszemu użytecznych treści. Content marketing wzmacnia efekt naturalności działań SEO.

Poza tym, prawie połowa polskich internautów używa programów blokujących wyświetlanie reklam na stronach internetowych. Korzystanie z jawnych form reklamowych (jednoznacznie interpretowanych przez konsumentów jako działanie perswazyjne) traci więc dużo ze swojej mocy - reklama, by działała, musi być przecież zauważona.

Internet – największy rynek świata. Wyróżnij się z tłumu

Internauci, a w kontekście e-commerce – potencjalni klienci i konsumenci – używają dzisiaj sieci do poszukiwania produktów i usług oraz informacji o nich. Z kolei kupowanie online deklaruje 48% z nich [źródło: raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, 2016] Decyzje podejmują przed ekranem komputera lub smartfona. Wpisując zapytania, ujawniają wprost, czego potrzebują, o czym myślą, co chcą kupić, jakie opcje rozważają. I zdecydowana większość z nich nie szuka odpowiedzi na swoje pytania poza pierwszą dziesiątką wyników wyszukiwania Google (TOP 10).

Internautów w Polsce jest ponad 25 mln. Oznacza to, że ¾ naszych rodaków korzysta z sieci. Wielu z nich z nich to potencjalni klienci Twojej firmy. I nieważne, w jakiej branży działasz, jakie usługi oferujesz, jaki zasięg ma twoja działalność, co sprzedajesz – wśród tych milionów są klienci Twojej firmy. Pozycjonowanie strony to nic innego jak postawienie przed nimi dużego, czytelnego drogowskazu informującego, że ich potrzeby i pragnienia spełnią właśnie dzięki Tobie.

Przedsiębiorcy z Białegostoku stawiają na marketing w internecie

Należy mocno podkreślić, że konsumenci-internauci bardzo często kupują lokalnie, a szukają globalnie – czyli w internecie. Również firmy z Białegostoku i województwa podlaskiego dostrzegają rosnącą potrzebę skutecznego lokalnego e-marketingu.

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w większości oferują swoje usługi regionalnie. Jako lokalny przedsiębiorca możesz myśleć, że w przypadku Twego biznesu internet społecznościowy i własna, pozycjonowana strona firmowa nie przyniesie żadnych korzyści. W końcu masz odbiorców dla swoich usług, więc po co więcej?

Ale to nieprawda. Pomyśl o kimś, kto zapewnia ci finansowy byt – o swoim Kliencie. Posiadanie jedynie strony firmowej w formie wizytówki kontaktowej to obecnie za mało i nie przełoży się na skuteczne zdobywanie nowych klientów. Na pewno nie w sytuacji, gdy ci klienci codziennie korzystają z sieci. A jest o co walczyć.

W grudniu 2015 4% polskich internautów z ogólnej grupy 24,4 mln logowało się do internetu z województwa podlaskiego [źródła: raport GUS, badania Megapanel PBI/Gemius, 2016]. To niebagatelna liczba 976 tysięcy osób. Jeśli więc działasz lokalnie i jesteś aktywny marketingowo w internecie, a Twoja strona ma wysoką pozycję w wyszukiwarkach - taka jest grupa docelowa możliwych odbiorców Twoich usług. Jeśli jeszcze tego nie robisz, najwyższy czas zacząć. Nie rezygnuje się łatwo z miliona klientów.

Być czy nie być na topie w sieci? 7 pewnych korzyści pozafinansowych

Celem pozycjonowania stron internetowych jest wprowadzenie strony sklepu/ firmy czy dowolnej innej działalności do TOP 10, a optymalnie TOP 3 na słowak kluczowe charakterystyczne dla Twojej działalności. Pozwoli to dać się znaleźć Twojemu potencjalnemu Klientowi. Kolejnym celem, kiedy już odwiedzi stronę – jest sprawienie, by doszło do konwersji, czyli takiej aktywności klienta, na której najbardziej Ci zależy.

Ale pozycjonowanie to wbrew powszechnej opinii nie tylko optymalizacja strony dla wyszukiwarek. To praca nad budowaniem wartości strony dla czytelnika/ klienta. To profesjonalne teksty, nowoczesna szata graficzna, responsywność, użyteczność, przyjazność, działania PR. Google zwraca uwagę na ponad 200 czynników, które wykorzystuje w swoim algorytmie rankingowym. Tymi czynnikami nasza agencja zajmuje się na co dzięń, pozycjonując stronę Twojej firmy.

Poza oczywistą korzyścią w postaci zwiększenia zysków, dobrze przeprowadzona strategia pozycjonowania (uzupełniona w razie potrzeby innymi formami marketingu) powinna służyć i służy również do:

  • Szybkiego i dalekosiężnego informowania o działaniach firmy (nowe produkty/ usługi/ promocje, zmiany strategii firmowej, akcje promocyjne).
  • Łatwiejszego pozyskiwania nowych klientów i budowania dobrych relacji z istniejącymi.
  • Promowania firmy przez prowadzenie branżowego bloga.
  • Tworzenia czytelnego wizerunku i misji firmy z wykorzystaniem praktyk i technik content marketingu.
  • Zwiększania rozpoznawalności marki firmowej/ nazwy/ produktów/ usług poprzez działania zewnętrzne: artykuły sponsorowane i partnerskie, wpisy do katalogów.
  • Budowaniu zaufania i wiarygodności przez eksperckie publikacje i merytoryczny marketing na forach internetowych
  • Pozyskiwaniu klientów i partnerów branżowych.

Część z powyższych obszarów korzyści wymaga rozszerzenia zakresów działań poza typowe pozycjonowanie. Włączamy wtedy do akcji media społecznościowe i działania wizerunkowe. Efektywny marketing internetowy wymaga oczywiście SEO, ale strategie całościowe muszą korzystać z innych narzędzi, jak reklamy AdWords czy na Facebooku.

Zdobywaj klientów w Białymstoku nowoczesnymi metodami e-marketingu

Jeśli jesteś już gotowy, by rozwijać swoją firmę dzięki skutecznemu pozycjonowaniu stron internetowych, skontaktuj się z naszym specjalistą. Szczegółowa i szczera rozmowa pozwoli nam określić potrzeby firmy i zacząć budować i zmieniać jej internetowe oblicze na lepsze. A jeśli się zastanawiasz – również skontaktuj się z naszym specjalistą.

Patrz na świat z pozycji lidera. Pomożemy Ci w tym.

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu. Skontaktuj się z nami.

Gogler Brzeziński Suszko Sp. J.
ul. Branickiego 17A, IIIp, p. 301
15-085 Białystok
Poniedziałek - Piątek 8:00-16:00
Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017