Nie zajmuje miejsca w biurze, nie prosi o wolne, nie choruje i co miesiąc przynosi zyski. SEO czyli Search engine optimization.
Pracownik, którego nie musisz nadzorować, za to on stale dba o wizerunek Twojej firmy i niezawodnie generuje przychody.
SEO to pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google. Budowanie wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, która pozwala klientowi szukającemu produkt lub usługę z Twojej branży, odnaleźć ofertę Twojej firmy przed ofertą konkurencji.
Załóżmy, że poszukujemy autokaru do wynajęcia
Fraza, która przyszła nam do głowy jako pierwsza to wynajem autokaru. To pierwsze zadanie Gogler’a: analizujemy jakie frazy Twoi klienci wpiszą do Google, aby znaleźć produkty i usługi, które sprzedajesz.
Google Trends pozwala określić popularność haseł wpisywanych do wyszukiwarki Google.
Porównaliśmy częstotliwość zainteresowania frazą zatrudnię i pozycjonowanie. Okazało się, że osoby poszukujące pracownika, w tym samym czasie szukają alternatywy w postaci pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
To najlepsza rekomendacja dla SEO.
Poniżej oglądasz zdjęcie ekranu monitora. Wyszukiwarka wyświetla w pierwszej kolejności linki sponsorowane z charakterystyczną żółtą ikoną „Reklama”.
Poniżej są linki do wizytówki Google Maps, która odsyła do największej na świecie mapy.
Dzięki niej, klienci znajdą bez problemu także Twoją stacjonarną siedzibę. Pozostałe linki to efekty wyszukiwania organicznego.
Co to znaczy? Te strony osiągnęły wysoką pozycję pośród kilkuset tysięcy pozycji w wyszukiwarce, ponieważ były dla Google – w danej branży – najbardziej wiarygodne.
To właśnie nasze główne zadanie – uwiarygodnić Twój biznes w oczach Google i zadbać o dobre miejsce strony internetowej w wyszukiwarce.
Dla kogo świetnie sprawdzi się pozycjonowanie regionalne?
- lokalne firmy, świadczące usługi w danym regionie,
- punkty usługowo-handlowych, np. fryzjer, kosmetyczka, budowlaniec
Dla kogo idealne jest pozycjonowanie ogólnopolskie?
- sklepy internetowe
- hurtownie
- producenci
Nad efektami pozycjonowania od początku pracuje zespół specjalistów – każdy odpowiedzialny za inny etap prac. Poniżej przedstawiamy proces, który zapewnia Twojej firmie pozycję lidera w Google.
CO ROBIMY ABY TWOJA STRONA OSIĄGNĘŁA TOP W WYSZUKIWARCE GOOGLE?
- analiza oferty konkurencji
- wybór fraz po wpisaniu, których klient znajdzie Twoją ofertę np. adwokat Poznań
- przygotowanie grafiki dla strony www
- analiza UX
- optymalizacja strony pod SEO
- stworzenie specjalistycznych tekstów w tematyce powiązanej z Twoją branżą
- stworzenie opisów Twojej firmy w katalogach branżowych, lokalnych, ogólnotematycznych
- artykuły zamieszczane na blogach/serwisach tematycznych
- utworzenie treści o Twoim biznesie na serwisach ogłoszeniowych
- Public Relations na forach internetowych
- Public Relations w social mediach (Facebook, Pinterest itp.)
- monitoring (Google Analytics, ASPS)
- comiesięczna analiza postępów SEO i przesłanie raportu
Aby upewnić się, że pozycjonowanie to wydajne narzędzie, które skutecznie zastępuje handlowca, zajrzyj to działu REALIZACJE. Masz pytania? Chętnie odpowiemy na Twoje wątpliwości KONTAKT .