audyt seo Lublin

Twoja strona chce się rozwijać? Zamów audyt SEO

Dobrze skonstruowana strona internetowa to sprawnie działający system składający się z wielu wzajemnie oddziałujących na siebie elementów.

Większość z nich jest ukryta przed oczami zwykłego użytkownika, ale ich poprawna implementacja jest ważna w marketingu Twojej strony, zawłaszcza przy działaniach SEO – pozycjonowaniu.

Do oceny jakości i poprawności tych elementów pod kątem pozycjonowania wykorzystuje się audyty SEO.

Gogler proponuje firmom szczegółowo opracowane audyty. Są to analizy, dzięki którym poznasz potencjał swojej strony i dowiesz się, co możesz zrobić lepiej, aby Twoja witryna skutecznie konkurowała z innymi w wynikach wyszukiwania.

Co audyt SEO mówi o Twojej stronie internetowej?

Prowadząc jakikolwiek rodzaj biznesu, na pewno zdajesz sobie sprawę ze znaczenia rozmaitych raportów, diagnoz i analiz. Zrozumienie otaczającej rzeczywistości biznesowej i przewidywanie na tej podstawie zachowań rynku to część obowiązków każdego biznesmena.

Audyt SEO to kompleksowa diagnoza ważnego fragmentu Twojego firmowego środowiska: strony internetowej. Jest to raport opisujący, jak strona internetowa interpretowana i oceniana jest przez wyszukiwarkę, oraz co należy poprawić, aby była lepsza od innych w swojej kategorii.

Mowa tu o technicznych elementach witryny, które nie są widoczne czy istotne z punktu widzenia użytkownika strony. Za to wyszukiwarka Google widzi je jak na dłoni i na tej podstawie przydziela Twojej witrynie miejsce wśród innych na liście wyników.

Co dokładnie wchodzi w zakres raportu?

Każda strona www, wyświetlająca się w wyszukiwarce po wpisaniu odpowiednich fraz kluczowych, otrzymuje własną ocenę i pozycję w rankingu. Firma z Mountain View otwarcie mówi o ponda 200 kryteriach rankingowych.

Część z tych kryteriów to czynniki podlegające analizie w fazie audytu SEO:

  • meta znaczniki, czyli ważne dla wyszukiwarki tytuły podstron witryny oraz opisy tych podstron,
  • struktura mapy adresów URL witryny,
  • obecność słów kluczowych w treściach widocznych dla użytkowników i tych czytelnych dla przeglądarki,
  • treści na stronie – ilość, unikalność, formatowanie (nagłówki h1-h6),
  • alternatywne opisy fotografii,
  • poprawność elementów kodu HTML istotnych dla optymalizacji SEO witryny,
  • szybkość wczytywania się strony internetowej.

Audyt SEO, krótko mówiąc, jest więc szczegółową diagnozą tych elementów strony www, które istotnie wpływają na pozycję witryny w wyszukiwarce, ale również czynników odpowiedzialnych za użyteczność strony dla czytelnika (tj. unikalne treści czy prędkość ładowania).

Cele, rola i efekty audytu SEO w pozycjonowaniu

Gdy mechanik zagląda pod maskę samochodu, robi to, by ustalić przyczynę usterki i ją usunąć. Cele audytu są podobne jak w przypadku interwencji mechanika samochodowego:

  • wskazanie, jak wygląda sytuacja strony internetowej pod kątem jej wartości rankingowej w Google. Co nie działa prawidłowo? Czego brakuje?
  • wskazanie sposobu naprawy istniejących błędów i zalecenia dotyczące pełnej optymalizacji serwisu. Jak naprawić istniejące usterki? Co należy dodać?

Raport SEO jest jednym z pierwszych działań agencji pozycjonującej Twoja stronę. Gogler opiekuje się stronami ponad 200 firm.

Wykonaliśmy setki analiz, na podstawie których przeprowadziliśmy skuteczne działania e-marketingowe dla naszych klientów.

Efekt dobrze przeprowadzonej analizy i wdrożenia jej wyników w życie zawsze przekłada się na wyższe wyniki stron naszych klientów w wyszukiwarce. Warto o tym pamiętać, zastanawiając się nad audytem swojej strony.

Czy efektywny audyt można mieć za darmo?

W kwestii ceny – niestety, audyty nie są w branży SEO darmową usługą. Prawidłowo wykonanego audytu nie udostępni bezkosztowo żadna profesjonalna firma pozycjonująca.

Analiza potencjału SEO strony może oznaczać kilkadziesiąt, często więcej, godzin pracy analityka.

Koszt tej usługi w dobrej agencji zaczyna się od kilkuset złotych.

A może wynieść nawet kilka – kilkanaście razy więcej. Wszystko zależy od stopnia złożoności witryny i ilości zalecanych działań na stronie.

Co do efektów – audyt SEO nie jest narzędziem, które w magiczny sposób od razu naprawi błędy na Twojej stronie. To raczej ramowy plan działania.

Dopiero optymalizacja SEO, uwzględniająca wnioski i zalecenia audytu, ma wpływ na pozycje rankingowe Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Kiedy korzystasz z pozycjonowania strony internetowej, droga na najwyższe miejsca zaczyna się właśnie od audytu SEO.

Firma Gogler, rozszerzając zakres działań i ofertę, gwarantuje precyzję, wysoką jakość i kompleksowość przeprowadzanych analiz, co łącznie przekłada się na realne wzrosty pozycji Twojej strony i zdobywanie konwersji – czyli skuteczne realizacje celów, jakie postawiłeś przed swoją stroną internetową.

Udostępnij wpis

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on email