Wirtualne spacery, czyli jak lokalna firma dba o wizerunek

Wirtualne spacery po firmie jako forma pozycjonowania strony

Nowoczesne technologie wspomagające budowanie wizerunku firmy w Internecie to doskonały pomysł na dotarcie do nowych klientów. Przykładem jest wirtualny spacer, który odpowiednio przygotowany i działający prawidłowo zachęca do wizyt w realnym miejscu. Potęga wirtualnych spacerów została odkryta już także przez firmy lokalne i nie jest zarezerwowana jedynie dla firm o wielkim zasięgu.

Spacer wirtualny to nie luksus

Liczba usługodawców oferujących spacery wirtualne stale rośnie, dlatego ceny są znacznie bardziej konkurencyjne niż wtedy, gdy niewielkie lokalne firmy mogły mieć trudności z wygospodarowaniem odpowiednich środków. Obecnie w pełni profesjonalny wirtualny spacer mają na swojej stronie nawet małe firmy i lokale usługowe, ponieważ jest to inwestycja, która szybko się zwraca w liczbie zainteresowanych klientów.
 
Nie sposób przedstawić wszystkie powody decydujące o tym, jaką wartość stanowią wirtualne spacery oparte o panoramy 360 stopni. Spośród głównych mających znaczenie dla lokalnych firm wymienić można:
 
  • odpowiednią wizualizację miejsca – okoliczni klienci chętniej odwiedzą lokal lub punkt usługowy, w którym choćby wirtualnie mogli już przebywać,
  • przystępność dla osób przyjezdnych – dobre wyświetlanie spaceru wirtualnego na smartfonach sprawia, że wyniki z tą opcją mają większą wartość dla użytkowników Google,
  • oszczędność czasu – szanując własny czas można zlecić usługę profesjonalnemu fotografowi, a dla oszczędzenia czasu swojej grupy docelowej dać jej możliwość zapoznania się z lokalem bez wychodzenia z domu,
  • dostęp poprzez stronę i media społecznościowe – zamieszczenie wirtualnego spaceru na stronie www lub jako osobna zakładka Facebooka,
  • dostęp poprzez tradycyjne nośniki reklamy – nawet papierowa ulotka może kierować do panoram 360 stopni, jeśli na druku zostanie zamieszczony kod QR, który po sczytaniu urządzeniem mobilnym przekieruje do wirtualnego spaceru.

W dziedzinie spacerów wirtualnych nie zostało jeszcze powiedziane ostatnie słowo i pewnie długo to nie nastąpi, ponieważ rozwój technologii w rozumieniu ogólnym, a także tej dotyczącej fotografowania daje coraz więcej możliwości. Profesjonalna sesja zdjęciowa w pomieszczeniach firmy to dobra wizytówka Twojej działalności.

Wirtualne spacery – wyróżnij swoją firmę lokalnie

Po określeniu indywidualnych wymagań, ustaleniu liczby panoram, czyli fotografowanych pomieszczeń oraz ewentualnych elementów dodatkowych można przystąpić do tworzenia zdjęć 360 stopni, a z nich – spacerów wirtualnych. To zadanie dla fotografa z doświadczeniem, ponieważ niezbędne jest tutaj umiejętne wykorzystanie profesjonalnego sprzętu.
 
Właściciel firmy lokalnej doskonale wie, na czym należy się skupić pokazując lokal osobom, które zechcą się tam pojawić, dlatego indywidualne podejście do tematu jest tak ważne. W większym mieście jak i małym miasteczku warto promować się za pomocą nowoczesnych metod, ponieważ będzie to ukłon w stronę osób otwartych na ciekawe rozwiązania.

 

Autor: Marcin Brzeziński, Gogler

Polityka prywatności | Projekt i wykonanie gogler.pl 2010-2017