Odwiedzanie stron lub sklepów internetowych oraz korzystanie z wyszukiwarki Google wiąże się zazwyczaj z widokiem reklam, które w mniej lub bardziej oczywisty sposób zachęcają użytkowników do skorzystania z danej oferty.
Dobór odpowiednich źródeł sprawi, że Twoi potencjalni Klienci online otrzymają akceptowalną przez nich porcję reklamy w Internecie, a Twoja strona lub sklep internetowy będą miały szansę na zwiększony współczynnik odwiedzin.
Skuteczność reklamy w Internecie zależy od formy przekazu
Spośród najpopularniejszych metod e-marketingu można obecnie wybrać takie, które przy optymalnych nakładach finansowych pozwalają na dostateczne wypromowanie firmy.
Korzystając z pomocy agencji marketingowej przekonasz się, jak duży potencjał mają oferowane przez Ciebie produkty lub usługi oraz że można skutecznie działać za pomocą mało znanych jeszcze kilka lat temu metod i narzędzi.
Reklamę w Internecie, kojarzoną głównie z tradycyjnym pozycjonowaniem, warto wzbogacić między innymi o:
- obecność w Google Ads – wyniki typu PPC (płatne za kliknięcie) są dla statystycznego użytkownika wyszukiwarki tożsame z tradycyjnymi wynikami organicznymi, dlatego ta forma promowania działalności będzie również odbierana pozytywnie. Google Ads sprawdza się ona zwłaszcza przy:
- sezonowości usług,
- potrzebie zwiększenia ruchu na stronie,
- dotarciu do wyselekcjonowanej grupy odbiorców w danej lokalizacji,
- aktywność w mediach społecznościowych – najpopularniejsze Social Media to Facebook, Instagram czy LinkedIn. Ich możliwości i mnogość opcji sprawiają, że możesz na bieżąco utrzymywać kontakt z Klientami, a także skutecznie docierać do nowych odbiorców, gdy:
- regularne zamieszczasz ciekawe wpisy i zdjęcia,
- aktualizujesz profil oraz zamieszczasz użyteczne linki,
- informujesz o promocjach, nowościach, konkursach z nagrodami,
- reklamę na urządzeniach mobilnych – to nowa gałąź działań promocyjnych lecz z dobrymi prognozami na przyszłość. Poprzez aplikacje z ciekawymi grami, animacjami lub dźwiękiem użytkownik telefonu z dostępem do sieci będzie mógł:
- zapoznać się z ofertą Twojej firmy w każdej wolnej chwili,
- przejść w prosty sposób na stronę lub do sklepu internetowego,
- poznać określony asortyment w nienachalnym przekazie.
Wzbogaceniem powyższych działań mogą być także inne usługi oferowane przez specjalistów od marketingu online. Często są to również autorskie rozwiązania, sprawiające że Twoja reklama w Internecie będzie unikalna.
Zbuduj przyjazny wizerunek firmy poprzez reklamę w Internecie
Już podstawowe funkcje poszczególnych platform i serwisów wystarczą do zaistnienia w Sieci. Odpowiednie promowanie Twojej strony lub sklepu internetowego, a tym samym Twojej firmy sprawi, że każdego dnia osoby zainteresowane będą miały większą szansę, by zapoznać się z ofertą i z niej skorzystać.
Zapytania wpisywane do wyszukiwarki lub kategorie odwiedzanych stron nie są zazwyczaj przypadkowe, dlatego warto wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorców.
Fachowe działania marketingowe mogą przewyższać standardy i tę opcję należy rozważyć, gdy chcesz zwiększyć efektywność swojej reklamy w Internecie.
Specjaliści z branży e-commerce mają odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie, które przekładają się na umiejętność:
- poprawnej analizy rynku pod kątem konkurencji,
- prawidłowego rozpoznania potrzeb odbiorców,
- dobrania efektywnych narzędzi reklamowych,
- optymalizacji nakładów finansowych.
Wszystkie działania marketingu w Sieci powinny być zgodne z internetową etyką, oparte wyłącznie o akceptowalne formy promowania.
Przejrzysta polityka Twojej działalności, witryna przyjazna użytkownikowi oraz pomoc na każdym etapie współpracy, to dobry początek docierania do nowych odbiorców oraz wzmacniania relacji z obecnymi Klientami.
Reklama w Internecie przyjazna wyszukiwarce Google
Dywersyfikacja działań oraz dobór metod e-commerce wysokiej jakości sprawią, że roboty Google staną się sprzymierzeńcem.
Po odwiedzeniu Twojej witryny lub sklepu sprawdzą, poza ich zawartością, także dodatkowe informacje, a wśród nich miejsca, gdzie obecna jest reklama Twojej firmy w Internecie. Dobrze, aby były to wartościowe źródła przekazu.
Nowoczesny image działalności oraz właściwe kampanie wizerunkowe znacznie zwiększają szanse na pozyskanie nowych Klientów.